Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@03:09:34 GMT

قدردانی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان از مخبر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۶۵۱

قدردانی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان از مخبر

احمد مرادی رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان ، درباره سفر معاون اول به استان هرمزگان و بازدید از مناطق زلزله زده اظهار داشت: اینکه معاون اول رییس جمهور بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان هرمزگان حاضر شدند اقدامی مهم و ارزشمند بود که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به صدور دستورات لازم از سوی محمد مخبر برای رسیدگی فوری به مصدومان و آسیب دیدگان زلزله، اظهار امیدواری کرد هرچه سریعتر نیازهای اولیه مردم نظیر تامین چادر مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، 2 زلزله شدید 6.4 و 6.3 ریشتری در استان هرمزگان و پس لرزه‌های متعدد پس از آن موجب بروز خسارات‌های زیادی شد و آیت الله رئیسی بلافاصله بعد از وقوع زلزله به معاون اول خود دستور داد سریعا برای بازدید میدانی به هرمزگان سفر کند. /فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: هرمزگان احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود