Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان زیباسازی شهر تهران ۵۰۰ طرح فرهنگی با شعار «کتاب خوب بخوانیم» را روی سازه های تبلیغات شهری اکران کرد. معرفی خالقان این آثار و تصویر کتاب از جمله موضوعات طراحی شده در این طرح فرهنگی است. 

به گزارش ایسنا، رضا صیادی با اعلام این خبر گفت: امسال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تبلیغات فرهنگی اکران شده در سطح شهر با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، نهاد کتابخانه های عمومی کشور و خانه کتاب، انتخاب شده و به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست و شناخت عمیق از ذهنیات و نگاه فاخر خالقان این هنر نیز باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: امسال سعی کردیم طرح های متفاوت تری نسبت به سال های گذشته اکران کنیم. در طرح های اکران شده بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب همراه با نام و تصویر نویسنده و همچنین تصویر مجلد کتاب طراحی و اکران شده است.


به گفته صیادی بیش از ۵۰۰ سازه اعم از عرشه، بیلبورد، استرابورد، پرتابل و های بورد به منظور فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین تشویق آنها به مطالعه، برای این مناسبت در سطح شهر تهران در نظر گرفته شده است. 


بر اساس گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در سال ۱۳۷۲ خورشیدی ۲۴  آبان به عنوان روز کتاب‌خوانی تعیین شد. این روز، یکی از روزهای هفته کتاب و کتابخوانی نیز هست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران کتاب و کتابخوانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در بخش بانوان و آقایان به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد.   قایقرانان باشگاه‌های عقاب نهاجا، نوین البرز، پارس جنوبی، پترو پالایش تجهیز سما، بحر گستر پارس و نوین تهران در لیگ بانوان و کارن کاسپین، ملوان نداجا، عقاب نهاجا، پارس جنوبی و میداف بوشهر در لیگ مردان در ۱۶ ماده در بخش کایاک و کانو در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت می‌کنند.   جلسه هماهنگی لیگ آب‌های آرام فردا ۹ اردیبهشت ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.   تاکنون در جدول رده بندی بحر گستر پارس، پارس جنوبی و عقاب نهاجا در بخش بانوان و ملوان نداجا، پارس جنوبی و میداف بوشهر در بخش آقایان در رده‌های برتر قرار دارند.   هم‌زمان با این رقابت‌ها مرحله پایانی لیگ کانوپولو نیز برگزار خواهد شد.   این رقابت‌ها ۱۰ اردیبهشت در بخش آقایان و ۱۱ اردیبهشت در بخش بانوان برگزار می‌شود و تکلیف قهرمان مشخص خواهد شد.   در این رقابت‌ها تیم‌های نوین تهران، اصفهان خروشان، آوش خلیج فارس هرمزگان، باشگاه تجهیزات ورزشی روگ و نوین البرز در بخش بانوان و تیم‌های نوین تهران، شهدای غواص زنجان، ملوان نداجا، نوین البرز و اصفهان خروشان در بخش آقایان حضور دارند.   جلسه هماهنگی لیگ کانوپولو بانوان و آقایان ساعت ۱۵ فردا ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.   در جدول رده بندی لیگ کانوپولو در بخش بانوان اصفهان خروشان، آوش خلیج فارس و نوین تهران و در بخش آقایان ملوان نداجا، شهدای غواص زنجان و نوین تهران صدرنشین هستند.

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه