Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:37:48 GMT

اکران ۵۰۰ طرح فرهنگی با شعار کتاب خوب بخوانیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۶۹۸

اکران ۵۰۰ طرح فرهنگی با شعار کتاب خوب بخوانیم

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صیادی با اعلام این خبر گفت: امسال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تبلیغات فرهنگی اکران شده در سطح شهر با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، نهاد کتابخانه های عمومی کشور و خانه کتاب، انتخاب شده و به نمایش در آمد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست و شناخت عمیق از ذهنیات و نگاه فاخر خالقان این هنر نیز باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: امسال سعی کردیم طرح‌های متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته اکران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح‌های اکران شده بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب همراه با نام و تصویر نویسنده و همچنین تصویر مجلد کتاب طراحی و اکران شده است.

به گفته صیادی بیش از ۵۰۰ سازه اعم از عرشه، بیلبورد، استرابورد، پرتابل و های بورد به منظور فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین تشویق آنها به مطالعه، برای این مناسبت در سطح شهر تهران در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، در سال ۱۳۷۲ خورشیدی ۲۴ آبان به عنوان روز کتاب‌خوانی تعیین شد. این روز، یکی از روزهای هفته کتاب و کتابخوانی نیز هست.

کد خبر 5353565 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته کتاب و کتاب خوانی طرح فرهنگی شهر تهران شهرداری تهران زلزله شورای شهر تهران مسعود فیاضی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کیفیت هوای تهران مهدی چمران سازمان محیط زیست خانواده آلاینده ها ترافیک وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده