Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:40:49 GMT

هاکان: چرا از میلان جدا شدم و به اینتر رفتم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۷۶۲

هاکان: چرا از میلان جدا شدم و به اینتر رفتم؟

هاکان چالهان اوغلو تابستان امسال با جدایی از میلان راهی تیم رقیب همشهری یعنی اینتر شد تا هواداران روسونری را خشمگین کند.

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان‌اوغلو که تابستان اخیر به حضور چهار ساله‌اش در میلان پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به رقیب سنتی این تیم یعنی اینتر پیوست، شروع خوبی در این تیم داشته و تاکنون در 12 بازی که برای نراتزوری به میدان رفته، آمار دو گل‌زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته که یکی از این  گل‌ها مقابل تیم سابقش در دربی دلامادونینا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در حالی که بسیاری از رسانه های ایتالیایی و هواداران میلان بر این باورند که هاکان چالهان اوغلو به دلیل دستمزد بالاتر، به صورت رایگان روسونری را به مقصد اینتر ترک کرده، اما خود این بازیکن نظر دیگری دارد.

 

 

 

 

چالهان اوغلو در مصاحبه با برنامه پادکست معروف 433 گفت:« چند فصل خوب را در میلان سپری کردم و هنوز هم دوستان بسیاری در آن جا دارم. تصمیم گرفتم به اینتر بروم چرا که در دوران حرفه ای ام، یک چالش جدید می خواستم. اینتر باشگاه بزرگی است و فصل گذشته موفق به قهرمانی اسکودتو شد و در لیگ قهرمانان بازی می کنند.

می دانم که انتخاب خاصی کردم اما زندگی همین است؛ باید همیشه رو به جلو نگاه کنید. پیش از این که تصمیم بگیرم در شهر میلان بمانم، با خانواده ام صحبت کردم. اینتر همیشه باشگاه بزرگی بوده و آن ها در بیشتر اوقات، موفق به شکست میلان در دربی ها شده اند.»

 

اینتر در حال حاضر با 25 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا است و میلان را که 32 امتیاز از 12 بازی اول کسب کرده، بالای سر خود می‌بیند.

 

اینتر میلان آث میلان هاکان چالهان اوغلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آث میلان هاکان چالهان اوغلو هاکان چالهان اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفریس، مدافع اینتر، به دلیل اشتباه در نمایش یک بنر توهین آمیز علیه تئو هرناندز، ستاره میلان، مجبور به عذرخواهی شد.

احتمالاً این عذرخواهی برای جلوگیری از جریمه سنگین کافی نخواهد بود و او حتی به دلیل این اشتباه می‌تواند برای حداقل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

دومفریس در اینستاگرامش نوشت:"دیروز زیباترین روز برای من، همه بازیکنان و همه در باشگاه بود. از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند، بسیار سپاسگزارم. این احساس بسیار خوبی بود که در کنار شما جشن گرفتیم، این برای تیم اهمیت زیادی داشت.

در طول جشن، بنری در دست گرفتم که تصویر نامناسبی را نشان می‌داد. من بازیکنی هستم که عاشق رقابت در فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر بازی است. من متوجه شدم که بالا بردن این بنر از سمت من اشتباه بوده و اصلا پسندیده نبود. بیایید بر روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. یک بار دیگر از شما برای حمایت‌هایتان در این فصل و جشن‌های دیروز تشکر می‌کنم، هرگز آن‌ها را فراموش نخواهم کرد."

در جریان جشن قهرمانی خیابانی اینتر، دومفریس بنری را در دست گرفت که روی آن تصویر خودش را نشان می‌داد و تئو هرناندز، بازیکن میلان، را به یک سگ تشبیه کرده بود.

دومفریس این بنر را از دست هواداران اینتر گرفته بود و با خوشحالی آن را بالای سرش تکان داد. فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده و او باید حداقل 4 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • گل دوم هاکان چالهان اوعلو به تورینو از روی نقطه پنالتی (اینتر 2-0 تورینو)
  • گل اول هاکان چالهان اوعلو به تورینو (اینتر 1-0 تورینو)