Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس در نامه‌ای به برنامه فوتبال برتر که رونوشت آن را برای دو ۲ مدیر دیگر این باشگاه ارسال کرده است خواستار پخش برنامه ای ویژه با موضوع پرسپولیس و چالش های این باشگاه در دوران مدیریت خود شده است.

رسول پناه در این نامه تاکید ویژه ای روی حضور جعفر سمیعی و مجید صدری مدیرانی که پس از او روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه نشستند و همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی این باشگاه که بیشترین چالش را با او داشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه در حالی از سوی عوامل برنامه فوتبال برتر رسانه‌ای شد که از صبح دیروز اخباری مبنی بر حضور رسول پناه در این برنامه منتشر شده بود اما عوامل این برنامه توضیح درباره حضور یا عدم حضور او را به زمان پخش این برنامه موکول کردند.

در این برنامه اعلام شد که نامه رسول پناه برای تصمیم گیری به مدیران بالا دستی سازمان صدا و سیما ارجاع خواهد شد.

با توجه به شرط هایی که رسول پناه برای حضورش در این برنامه گذاشته بود بعید است که شاهد حضور او در برنامه فوتبال برتر باشیم. آنچه مشخص است جعفر سمیعی در زمان حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه شاید به اندازه انگشتان یک دست در برنامه های تلویزیونی حاضر نشد و ارتباط نزدیکی هم با رسانه ها نداشت. مجید صدری سرپرست حال حاضر باشگاه پرسپولیس نیز که ارتباط صمیمانه ای با یحیی گل‌محمدی دارد قطعا مناظره با رسول پناه را نخواهد پذیرفت. یحیی گل‌محمدی هم قطعا دوست ندارد با رسول پناه مخصوصا در این بازه زمانی روبه رو شود و کار این دو یعنی رسول پناه و گل محمدی به دادگاه کشیده شده و گل محمدی از رسول پناه شکایت کرده است.

به نظر می رسد تلاش های رسول پناه برای حضور در برنامه های تلویزیونی با توجه به شرط هایی که گذاشته است هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده مدیران سابق و حال حاضر پرسپولیس به همراه سرمربی این تیم چه واکنشی به این دعوت رسول پناه نشان خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه مهدی رسول پناه رسول پناه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی، در شهرستان سربیشه همزمان با روز ملی گل و گلاب مراسم جشن شکرگذاری برداشت گل محمدی برگزار شد تا بار دیگر ذهن‌ها متوجه این ظرفیت کشاورزی و گردشگری خراسان جنوبی شود.

منوچهر شایسته، مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی صبح سه شنبه در جشن شکر گذاری برداشت گل محمدی که همزمان با روز ملی گل و گلاب برگزار شد، اظهارکرد: سطح زیرکشت گل محمدی در خراسان جنوبی ۴۵۱ هکتار است که پیش بینی می‌شود امسال ۸۸۱ تن گل از مزارع برداشت شود.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: این میزان برداشت گل محمدی در خراسان جنوبی در مقایسه با سال گذشته بین ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش خواهد داشت.

شایسته ادامه داد: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در خراسان جنوبی مربوط به شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار است و بعد از آن قاین با ۵۵ هکتار و زیر کوه با ۵۰ هکتار است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های فعال برای گل محمدی و گلاب گیری بسیار محدود است، گفت: تلاش ما بر این است که در این راستا زنجیره ارزش تولید گل محمدی را با راه اندازی کارخانه اسانس گیری در سربیشه طی ماه‌های آینده تکمیل کنیم.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام داده‌ایم قرار شد برای کلیه محصولات زیر شاخه باغبانی از جمله گل محمدی مجوز احداث سالن و خشک کردن آن داده شود که مقدمات این کار در حال فراهم شدن است.

شایسته بیان کرد: مجموعه‌ای که امسال در آن جشن شکرگذاری گل محمدی را برگزار کردیم (گلستان کلنگی خواه در سربیشه) ۱۰۰ هکتار است و با استفاده از آبیاری قطری مجموعه باغ خود را آبیاری می‌کنند.

کد خبر 6099291

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!