Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@07:03:22 GMT

پیش‌بینی پایداری هوا و سکون جو برای روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۹۱۶

پیش‌بینی پایداری هوا و سکون جو برای روزهای آینده

سازمان هواشناسی با اعلام هشدار زردرنگ از پایداری هوا و سکون جو طی روزهای پنجشنبه تا دوشنبه خبر داد.

به گزارش ایسنا، با اعلام سازمان هواشناسی، پایداری هوا و سکون نسبی جو از پنجشنبه (۲۷ آبان ماه ) تا دوشنبه (اول آذر ماه) پیش بینی شده است.

بر اثر این پدیده، مخاطراتی همچون انباشت آلاینده های جوی (به ویژه PM۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵) و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

همچنین نواحی پرتردد و صنعتی استان تهران تحت تاثیر مخاطرات این پدیده مانند افزایش شاخص آلودگی های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه ها حساس هستند.

در صورت عدم کنترل منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در بعضی ساعات، کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه ها، (به ویژه در مناطق صنعتی و پرتردد) پیش‌بینی می‌شود.

برهمین اساس توصیه می‌شود که مدیریت بهینه در استفاده از سوخت و زمان فعالیت واحدهای صنعتی و نیز اجتناب از حضور در فضای باز برای افراد دارای سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی در دستورکار قرار گیرد.

همچنین ضروری است که از رفت و آمدهای غیرضروری به نواحی پرتردد برای افراد سالمند و خردسال و فعالیت فیزیکی طولانی و ورزش در فضای باز اجتناب شود.

بنابراین گزارش، هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي پیش بینی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو

مسائل مالی باعث شده بارسلونا از رقابت برای جذب پدیده ۱۶ ساله آرژانتین و ریورپلاته، فرانکو ماستانتونو خارج شود. این بازیکن توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و بند فسخ او ۴۵ میلیون یورو گزارش شده است؛ بندی که در ۱۰ روز پایانی پنجره نقل و انتقالات به ۵۰ میلیون یورو افزایش می‌یابد. به نظر می‌رسد این ستاره نوجوان در نهایت راهی رئال مادرید خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: طرفداری

tags # رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس