Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:30:39 GMT

قاسمی‌نژاد به دنبال ادامه حضور فیکس(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۹۵۶

امین قاسمی‌نژاد امیدوار است بتواند مقابل نساجی دومین حضور در ترکیب اصلی استقلال را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم باتجربه که ابتدای فصل با سر و صدای فراوان راهی استقلال شد، در بازی با فجرسپاسی برای اولین بار در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت و البته در نیمه دوم تعویض شد.


قاسمی‌نژاد 35 ساله که پیش‌بینی می‌شد یکی از امیدهای اصلی استقلال برای گلزنی به حریفان باشد، فعلا در 4 مسابقه قبلی یکبار فرصت فیکس شدن را یافته و در یکی دو بازی هم به عنوان یار تعویضی به زمین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


این در شرایطی است که استقلال در خط حمله با وجود حضور بازیکنانی مثل ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی، رودی ژستد فرانسوی را نیز به خدمت گرفته است.


در این شرایط قاسمی نژاد و سایر مهاجمان کار سختی برای حضور در خط حمله آبی هاخواهند داشت. با این وجود مهاجم سابق شهرخودرو با انگیزه زیادی در تمرینات حضور پیدا می‌کند و امیدوار است که دومین حضور ثابت خود در ترکیب را تجربه کند. او برای دیدار با نساجی نیز انگیزه زیادی دارد و باید دید نظر فرهاد مجیدی برای ترکیب تیمش در بازی روز جمعه چه خواهد بود.

 

 

استقلال تهران امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران امین قاسمی نژاد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر