Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزیزالله افضلی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین با تشریح اقدامات انجام شده توسط این ستاد طی سال جاری، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ جلسه ستاد تنظیم بازار در استان برگزار شده که ۲۰ جلسه اصلی و ۲۲ جلسه فرعی بوده که در مجموع ۱۹۸ مصوبه داشته است.

وی اظهار داشت: با شناسایی میزان نیازها و برنامه ریزی برای ذخیره سازی کالاها هیچ کمبودی در آینده در خصوص کالاهای اساسی در استان نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضلی تصریح کرد: تکمیل سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها از جمله اقدامات موثر در وزارت صنعت، ومعدن و تجارت است که در راستای ایجاد شفافیت در کسب و کار و بازار محصولات اساسی مورد تاکید است و تا پایان آذر ماه سال جاری محقق خواهد شد.

وی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه ای به منظور بکارگیری بازرسان بسیجی در سطح بازار به ویژه در حوزه آرد و نان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ هزار فقره بازرسی در حوزه آرد و نان انجام شده که منجر به تشکیل ۷۷۹ فقره پرونده به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال گردیده است. 

این مسوول افزود: تاکنون ۲۴۸ فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت در راستای کنترل قیمت و کیفیت نان به همراه دستگاه های نظارتی انجام شده است.

وی در تشریح عملکرد حوزه بازرسی و نظارت استان از انجام ۱۰ هزار و ۹۲۴ فقره بازرسی و نظارت و تشکیل سه هزار و ۹۳۷فقره پرونده در حوزه های مختلف صنفی و خدماتی خبر داد و گفت : شهروندان در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی احتمالی مراتب را سریعا به تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان صمت رسیدگی شود.

 رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین از انتزاع تنظیم بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی از وزارت صنعت به وزارت کشاورزی از هفته گذشته خبر داد و یاد آور شد: بر اساس قانون  و طی تفاهم نامه ای این انتزاع در هیات دولت مصوب و مقرر شد یک سوم  بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال به عنوان مامور در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار بگیرند.

برچسب‌ها کالاهای اساسی کالای اساسی استان قزوین استانداری قزوین صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی کالای اساسی استان قزوین کالاهای اساسی کالای اساسی استان قزوین استانداری قزوین صمت کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا سه‌شنبه به استان مرکزی سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در ادامه‌ی سفرهای مسئولین ملی به استان مرکزی، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، میهمان دیار آفتاب است.

حضور در افتتاحیه سی و دومین همایش سالانه بین‌المللی مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک، نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی است.

استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور دارای موقعیت استراتژیکی است که به دلیل استقرار صنایع گوناگون و قریب سه هزار واحد صنعتی، با در اختیار داشتن رتبه‌ی نخست تنوع تولیدات صنعتی از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌رود.

در راستای نهضت احیای واحدهای راکد اقتصادی در دولت سیزدهم، طی دو سال گذشته ۷۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان مرکزی به مدار تولید برگشتند.

کد خبر 751257

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان