Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:12:49 GMT

۶۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی/ دستگیری ۳ متهم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۴۰۳۲

۶۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی/ دستگیری ۳ متهم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی فرصت طلب و سودجو اقدام به تولید روغن موتور تقلبی در کارگاهی در محدوده "کهریزک" می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار خود قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات لازم پس از شناسایی کارگاه مذکور در کهریزک با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از این کارگاه، ۶۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است و کارگاه تولیدی با دستور قضائی پلمب شد.

به گفته این مقام انتظامی در این عملیات پلیسی ۳ نفر دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 5353527 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دوستعلی جلیلیان روغن موتور دستگیری شهرداری تهران زلزله شورای شهر تهران مسعود فیاضی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کیفیت هوای تهران مهدی چمران سازمان محیط زیست خانواده آلاینده ها ترافیک دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم