Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نقی قبایی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف توسعه‌ای اردبیل انکارناپذیر است و شهرداری اردبیل نیز بر همین مبنا تصمیم دارد از این ظرفیت برای تحقق اهداف شهر استفاده کند.

وی با بیان این‌که مشکلات و مسائل پیش روی جراید و نشریات با توسعه فضای مجازی واقعیت مربوط به فعالان این عرصه است، افزود: شهرداری اردبیل تلاش می‌کند با تعامل و همکاری با اصحاب رسانه سعی در کاهش این مسائل خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس روابط عمومی شهرداری اردبیل با اشاره به این‌که پذیرای نقد و انتقادات سازنده هستیم، بیان کرد: هرچه مسؤولیت مهم‌تر و خطیرتر باشد بیشتر در معرض نقد و انتقاد قرار دارد و شهرداری اردبیل نیز پذیرای نقد سازنده، دوستانه و به دور از غرض‌ورزی بوده و معتقدیم نقد منصفانه مسیر پیشرفت و توسعه را هموار و به‌عنوان آیینه‌ای عمل می‌کند که کم و کاستی‌ها و معایب را برای رفع انعکاس می‌دهد.

پرداخت مطالبات نشریات در کمترین بازه زمانی

قبایی در خصوص پرداخت مطالبات روزنامه‌ها از شهرداری اردبیل تصریح کرد: توجه به پرداخت مطالبات نشریاتی که آگهی‌های شهرداری را منتشر کرده‌اند، در کمترین بازه زمانی را بررسی و سعی در حل این مسئله خواهیم کرد.

وی با اشاره به این‌که شهرداری اردبیل نسبت به رسانه‌های جمعی اعم از صداوسیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب به‌عنوان نماینده افکار عمومی و شهروندان نگرش مثبتی را در پیش گرفته است گفت: تقویت ارتباط دوسویه میان مدیران شهری و شهروندان و اطلاع‌رسانی و آگاهی شهروندان از عملکرد مدیران شهری به واسطه تعامل و همکاری با رسانه ها مقدور است و شهرداری اردبیل نیز این فرصت را مغتنم شمرده و از ظرفیت این قشر برای آبادانی، توسعه و جلب رضایت شهروندان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ها شهرداری اردبیل رسانه شهرداری اردبیل رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است