Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عصمتی پور مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی در نشست هیئت اندیشه ورزی بسیج عشایری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون به عشایر استان ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تامین نهاده‌های دامی و حمایت از تنوع شغلی جهت ماندگاری در محلات عشایری پرداخت شده است.

او افزود: هدف اداره کل امور عشایر ماندگاری و حفظ عشایر در محلات عشایری، حفظ تولیدات، جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهرها، جلوگیری از حاشیه نشینی و کمک به امنیت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصمتی پور در ادامه به خدمات اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی اشاره و ادامه داد: آبرسانی سیار و پایدار، پرداخت تسهیلات بانکی، توزیع پنل‌های خورشیدی، مرمت قنات‌ها و ایلراه ها، توزیع نهاده‌های دامی یارانه ای، واکسیناسیون رایگان و پیگیری خرید دام گوشه‌ای از اقداماتی است که با هدف خدمت رسانی به عشایر انجام می‌شود.

مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی تصریح کرد: گرچه بر اساس قانون، ادارات عشایری می‌بایست به کسانی خدمات ارائه دهند که در سامانه آماری ثبت مبنایی کشور اطلاعات خود را ثبت کرده باشند.

در ادامه نجف پور مسئول بسیج عشایری خراسان جنوبی گفت: عشایر نه تنها مرزداران و امنیت آفرینان کشور هستند بلکه تولیدکنندگان و مولدان بی منت کشور در زمینه تولید گوشت قرمز، لبنیات و صنایع‌دستی هستند.

او افزود: اولویت گذاری در رفع مشکلات جامعه عشایری از اهداف اصلی هیئت اندیشه ورزی بسیج عشایری است.

نجف‌پور ادامه داد: در استان ظرفیت برای افزایش خدمات رسانی به عشایر وجود دارد که باید با مدیریت و پیوند سازمان‌های متولی با یکدیگر محقق شود و این کار مسئولیت اصلی هیئت اندیشه ورزی بسیج عشایری استان است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات امور عشایر نهاده های دامی عشایر خراسان جنوبی کل امور عشایر بسیج عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند