Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بازدید میدانی با مردم زلزله زده دیدار و گفتگو و بر تسریع در روند توزیع چادر بین مردم این منطقه تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده  از مسئولان مربوطه خواست بصورت میدانی در محل حضور داشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: ما تمام سعی و تلاش خود را برای بهبود هر چه بیشتر عزیزان زلزله زده به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: زمان حال، زمان ساخت و ساز است و مردم زلزله زده نباید امید خود را از دست بدهند؛ جامعه روحانیت استان هرمزگان تمام قد کنار این عزیزان خواهند بود.

امام جمعه بندرعباس تصریح  کرد: در بحث توزیع چادر اگر کمبود وجود داشته باشد هلال احمر می تواند از استان های همجوار استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: مدیریت زمان در بحران بسیار حائز اهمیت است و اگر خدمات در زمان خود انجام نپذیرد مانند نوش دارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در جریان این بازدید میدانی با خانواده زلزله زده دیدار و ابراز همدردی کرد و بر پیگیری حل مشکلات آنان تاکید داشت.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زلزله در جنوب ایران زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر