Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش یزدانی، سروش رفیعی و یاسین سلمانی در فهرست ۲۳ نفره تیم ملی ایران برابر تیم ملی سوریه قرار نگرفته اند.

به گزارش پارس فوتبال، دراگان اسکوچیچ در جدید‌ترین فهرست خود نام ۲۷ بازیکن را اعلام کرد که در دیدار برابر لبنان مطابق قوانین و پس از اعلام فهرست ۲۳ نفره تیم، ۴ بازیکن از روی سکوها نظاره گر بازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نورافکن، سیاوش یزدانی، سروش رفیعی و مهدی ترابی چهار بازیکنی بودند که در مقابل لبنان به فهرست ۲۳ نفره راهی پیدا نکردند.

حالا در دیدار برابر سوریه نیز تصمیم مشابهی از سوی اسکوچیچ گرفته شده و در این مسابقه با توجه به محرومیت علیرضا جهانبخش که در مقابل لبنان با دریافت کارت زرد محروم شد، سروش رفیعی، یاسین سلمانی و سیاوش یزدانی سه بازیکن دیگری هستند که از لیست ۲۳ نفره جا مانده اند.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سوریه به میزبانی اردنی ها از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله دوم شهر امان که ظرفیتی ۱۳ هزاری نفری دارد، با قضاوت ما نینگ آغاز خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سروش رفیعی یاسین سلمانی تیم ملی تیم ملی سوریه دراگان اسکوچیچ سیاوش یزدانی احسان حاج صفی تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی سوریه دراگان اسکوچیچ سروش رفیعی سیاوش یزدانی یاسین سلمانی ۲۳ نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی