Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز قاسم بیانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام نجات جان ۵ بیمار با اهداء عضو بیمار مرگ مغزی در خراسان شمالی، اظهار کرد: روز گذشته مرحوم علی فاخر بیمار ۵۱ ساله مرگ مغزی به مشهد اعزام و پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی در بیمارستانی در این شهر تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این بیمار بجنوردی به دلیل خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، ادامه داد: اعضای اهدایی این بیمار شامل کلیه ها، پوست و قرنیه ها به افراد متقاضی دچار نارسایی و مشکل اهدا شد و جان آن ها را نجات داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فرهنگ اهدای عضو و اقدام در راستای نجات جان بیماران عملی خداپسندانه است که باید در راستای ترویج آن گام برداریم.

انتهای‌پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ مغزی خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی درمان خراسان شمالی مرگ مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد