Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس بنایی در نشست هماهنگی هفته بسیج با حضور  مدیران ادارات تابعه شمال غرب شیراز در سخنانی گفت: هفته بسیج از شنبه 29 آبان ماه آغاز می گردد که امیدواریم ادارات و سازمان ها در پررنگ جلوه دادن نام ویاد بسیج همت نمایند. 
سرهنگ بنایی گفت: بسیج یک تشکل مردمی و داوطلبانه است که شاکله آن مردمی بودن میباشد واین بسیج در عرصه های مختلف شبانه روزی فعالیت می نماید که برقراری امنیت و گشت های شبانه در کنار ناجا امنیت مردم را رقم می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی خاطر نشان کرد :انتظار است فضای شهری شمال غرب به لحاظ بصری جلوه نام و یاد بسیج بگیرد.
گفتنی است بزودی برنامه هفته بسیج در شمال غرب شیراز در یک نشست خبری  با اصحاب رسانه تشریح خواهد شد. 
مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه محمد رسول الله (ع) در سخنانی اظهار داشت: یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل بسیج تشکیل دادند و حاصل و برکات آن از همان ابتدای تشکیل بسیج نمایان شد. 
وی با اشاره به اینکه با درایت رهبر انقلاب بسیج در عرصه مختلف و اقشار مختلف شکل گرفته است گفت: بسیج سازندگی، مهندسین و پزشکی در مسائل امنیتی و واکسیناسیون نشان از حضور پررنگ این تشکل مردمی است. 
حاجی پور گفت: بسیج صرفا یک تشکل داخلی نیست بلکه  منطقه ای و جهانی است که نمونه آن شکل گیری بسیج مردمی در سوریه بود که با ایده مستشاران ایرانی شکل گرفت.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز فرمانده سپاه رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت