Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی عصر سه شنبه در دیدار با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و رؤسای ادارات ورزش و جوانان اهر و هریس گفت: آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های تأثیرگذار در حوزه ورزش کشور است. هر وقت حال ورزش آذربایجان‌شرقی خوش باشد قطعاً ورزش کشور نیز در حال و روز خوبی خواهد بود.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام از جمله استادیوم ۵۰۰۰ نفری اهر و سالن ورزشی رزمی اهر را با نظر مثبت و اجرایی در کارگروه تخصصی وزارت ورزش و جوانان با دعوت از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی طرح و عملیاتی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی ادامه داد: متأسفانه پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان اهر در قالب ملی تأخیر زیادی در اجرا دارند، که باید علت این تأخیر در اجرای پروژه‌ها بررسی شود.

وی ابراز داشت: اقلام ورزشی مورد نیاز و درخواستی برای هیأت‌های ورزشی از سوی نماینده اهر و هریس و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر حتماً تأمین و تحویل می‌شود. هیأت‌های ورزشی شهرستان‌های اهر و هریس حتماً از طرف وزارت ورزش و جوانان تقویت و حمایت مالی خواهند شد.

وی گفت: حتماً پیشنهاد زمین چمن مصنوعی شهرستان هریس را جزو برنامه‌های اولویت‌دار قرار می‌دهیم تا بتوانیم آرزوی جوانان منطقه را برآورده کنیم.

وزیر ورزش افزود: سفر به آذربایجان‌شرقی جزو برنامه‌های ما است و زمانی به اهر و هریس می‌آیم که وعده‌هایم در حوزه ورزش و جوانان عملی شده باشد تا شرمنده مردم نباشم.

کد خبر 5353647

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان شهرستان اهر زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا گرگان کتاب و کتابخوانی اردبیل شیوع کرونا آذربایجان شرقی ورزش و جوانان اهر و هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار