Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های عراق و کره جنوبی عصر امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته ششم دور سوم و نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه قطر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان پائولو بنتو با سه گل از سد حریف خود گذشتند.

جنگجویان تائه‌گوک با کسب دومین برد متوالی در گروه A ۱۴ امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لی جائه سونگ بازیکن ۲۹ ساله تیم ماینز آلمان زننده تک گل بازی در نیمه نخست و در دقیقه ۳۳ بود.

در ۴۵ دقیقه دوم کره‌ای‌ها از پیشروی عراق استفاده کردند و موفق شدند در دقایق ۷۶ و ۷۹ به وسیله سون هیونگ مین و جئونگ وو یئونگ به گل‌های دوم و سوم دست پیدا کردند. سون، گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و ستاره ۲۲ ساله فرایبورگ نیز با شوتی محکم، فهد طالب را تسلیم کرد.

دیک ادووکات و شاگردانش حالا دومین باخت خود را تجربه کردند تا همچنان در حسرت برد باقی بمانند و به رده پنجم گروه سقوط کنند. به احتمال زیاد این شکست سنگین تغییراتی را در کادرفنی به وجود بیاورد و مربی سرشناس هلندی پستش را از دست بدهد. او سال‌های قبل سابقه سرمربیگری کره جنوبی را در کارنامه خود دارد ولی نتوانست مانند بازی رفت این تیم را متوقف کند.

دیگر دیدار این گروه که پیش از این بازی برگزار شد بین ۲ تیم لبنان و امارات بود که با پیروزی یک بر صفر تیم امارات به پایان رسید. سوریه و ایران نیز نیمه اول خود را در شرایطی به پایان رساندند که ملی‌پوشان با ۲ گل از حریف خود پیش افتاده‌اند. این یعنی کره به احتمال فراوان دوباره باید به رده دوم گروه نقل مکان کند.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی پائولو بنتو تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ عراق جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی پائولو بنتو تیم ملی ایران کره جنوبی پائولو بنتو تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ عراق جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!