Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@14:06:13 GMT

رودنیل: پنالتی تیم ملی نیازی به VAR نداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۴۷۶۵

رودنیل به تحلیل عملکرد داوری بازی ایران و سوریه پرداخت.

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی مدافع سوری آنقدر واضح بود حتی نیاز به کمک داور ویدیویی هم نداشت.

به گزارش طرفداری، نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس، در مورد نحوه قضاوت  مانیگ داور چینی در نیمه اول دیدار ایران و سوریه اظهار داشت:

داور چینی هم از نظر فیزیک بدنی و هم از نظر جای‌گیری خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول او به همه صحنه‌ها نزدیک بود و تصمیماتی هم که گرفت همگی بدون مشکل بودند اما در دقیقه 38 مدافع سوریه مرتکب خطای واضح پنالتی شد که داور بعد از بازبینی کمک داور ویدیویی اعلام پنالتی کرد.

وی افزود:

این پنالتی آنقدر واضح بود که هیچ نیازی به کمک داور ویدیویی نبود. ما سه گونه خطای هند داریم، آگاهانه، غیر آگاهانه و تصادفی، خطای هند مدافع حریف کاملاً آگاهانه بود که خوشبختانه با بازبینی تصاویر حق تیم ملی فوتبال کشورمان داده شد.

کارشناس داوری فوتبال در مورد برخورد توپ به تیرک دروازه ایران گفت:

در آن صحنه هم توپ بعد از برخورد با تیرک افقی به بیرون از دروازه آمد و کاملاً این صحنه واضح بود. البته دو بازیکن سوریه یعنی عمر سوما و مواس انگشتر در دست دارند که داور باید آنها را مجبور کند تا انگشتران خود را دربیاورند.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! تیم ملی و دراگان اسکوچیچ روی میز تشریح / اختصاصی طرفداری گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! رئال مادرید در زمستان برای جذب ام باپه تلاش نمی کند روبرتو مانچینی: به جام جهانی خواهیم رفت و به قهرمانی در آن هم امیدوار هستیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ