Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقه در دومین روز از رقابت‌های لیگ برتر امیدهای ساحلی کشور بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی در زمین مجموعه ورزشی سلمان محله محمودآباد یزد برگزار شد.

گل‌های تیم صدرشیمی را در این مسابقه سیدعلی سیدی، میرحسین مختاری و داوود شکری ۲ گل و برای شهرداری بندرعباس مرتضی کلانترزاده ۲ گل و محمد مهدی غلامزاده به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور با حضور ۲۵ تیم در پنج گروه همزمان در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است که ۲ تیم برتر از هرگروه به مرحله دوم صعود می‌کند.

این مسابقه‌ها که از دیروز ( دوشنبه) آغاز شد در گروه دوم به مدت چهار روز به صورت دوره‌ای و مجتمع با حضور تیم‌های صدرشیمی یزد (میزبان)،ایفاسرام  اردکان، شهرداری بندرعباس، پارت سمنان و سرخ‌پوشان سقز کردستان پیگیری می‌شود.

در گروه یک تیم‌های صنعت فرش حداد اصفهان، شهریار ساری، ملوان بندرانزلی، ملوان بندرگز و نماینده زنجان حضور دارد و در گروه سوم تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، سیاه کوه اردکان، فولادهرمزگان، موج سواران ساحل نوشهر و وحدت چمران ماهشهر با هم رقابت می‌کنند.

در گروه چهارم  پاس جوان گناوه، دریانوردان بوشهر، شهرداری چلیچه، طوفان طاهروئیه سیریک و آبی‌پوشان کاشان و در گروه پنجم تیم‌های شهرداری دشتی پارسیان، شاهین خزر رودسر، سپاهان سمنان،  شهدای عنبرآباد و تاج کرمان حضور دارد.

در پایان رقابت‌ها، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی که زمان و مکان آن متعاقبا توسط فدراسیون اعلام می‌شود، صعود می‌کنند.  

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد (مردآباد) یزد راه‌اندازی شد و  فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان با شکل گیری همین باشگاه آغاز شد .

هم‌اکنون فوتبال ساحلی یزد در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها فوتبال یزد هرمزگان لیگ برتر فوتبال بندرعباس فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یزد هرمزگان فوتبال یزد هرمزگان لیگ برتر فوتبال بندرعباس فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی