Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو تمری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دهیاران دوستدار کتاب اسلام آبادغرب، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ اولین دوره جشنواره روستاهای دوستدار کتاب در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد که از ۱۵ روستای شرکت کننده استان کرمانشاه در این جشنواره ۱۴ روستا متعلق به شهرستان اسلام آبادغرب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دهیاران روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب تلاش بسیار زیادی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح روستاها انجام دادند که این اقدامات نتایج ثمربخشی را به دنبال داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب تصمیم دارد هر سال جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب اسلام آبادغرب را برگزار کرده و یک روستا را به عنوان روستای برگزیده کتاب معرفی کند حتی اگر این جشنواره دیگر به صورت ملی اجرا نشود.

تمری گفت: باید به موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی به عنوان یک مسئولیت شهروندی و یک دغدغه نگاه کرد و با تلاش برای معرفی شدن شهرستان اسلام آباد غرب به عنوان پایتخت کتاب ایران اذهان مثبت و اشخاص روشنفکر را به سمت شهرستان اسلام آبادغرب سوق داد.

کد خبر 5353703

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلام آباد غرب کرمانشاه نهاد کتابخانه های عمومی کشور هفته کتاب و کتاب خوانی طرح پایتخت کتاب ایران زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا گرگان کتاب و کتابخوانی شیوع کرونا اردبیل شهرستان اسلام آبادغرب دوستدار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان