Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه رئال مادرید به طرزی آشکار، پاری سن ژرمن را مورد انتقاد قرار داده است. 

فلورنتینو پرز از رد پیشنهاد بزرگ رئال مادرید برای کیلیان ام باپه توسط پاری سن ژرمن می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، رئال مادرید در تابستان 2021 همه کار انجام داد تا کیلیان ام باپه را به خدمت بگیرد اما پاری سن ژرمن راضی به فروش ستاره جوان فرانسوی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه رئال مادرید و رهبر پروژه سوپرلیگ اروپا در مورد این ماجرا و البته پروژه "فعلا" نیمه تمام سوپرلیگ صحبت کرده است. 

ما باید به قراردادهایمان عمل کنیم، سعی می کنیم بهترین بازیکنان را به رئال مادرید بیاوریم. اما خب باید از پس هزینه های آنها هم بربیاییم. امروزه شما یک پیشنهاد 200 میلیون یورویی تنها برای یک بازیکن ارائه می دهید و آنها نمی فروشند. (اشاره به رد پیشنهاد رئال مادرید برای کیلیان ام باپه توسط پاری سن ژرمن)

البته وقتی قرارداد آن بازیکن به پایان می رسد، خیلی بهتر است اما در این لحظه تعداد زیادی باشگاه دولتی وجود دارند که نمی خواهند به شما بازیکن بفروشند. من تلاش می کنم تا مدیریت مالی باشگاه مهم ترین چیز باشد، نه پولی که از جای دیگر می رسد. زمانی فرا خواهد رسید که 30 باشگاه برتر اروپا تحت مالکیت کشورها در بیایند. این برخلاف اصول اتحادیه اروپا است، من به اینجا آمدم تا مبارزه کنم و از زمان ورودم نیز همین کار را انجام داده ام. 

جام باشگاه های اروپا در سال 1955 تاسیس شد و شرایط آن زمان نیز به مانند حال حاضر بود. فوتبال باید بر پایه شایستگی ها و منابعی باشد که خودتان در اختیار دارید. باید اصول اتحادیه اروپا را به خاطر داشته باشید: همبستگی، رقابت و بازی جوانمردانه. باید این (سوپرلیگ) را تشکیل دهیم و من برای آن خواهم جنگید. 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! تیم ملی و دراگان اسکوچیچ روی میز تشریح / اختصاصی طرفداری گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! رئال مادرید در زمستان برای جذب ام باپه تلاش نمی کند روبرتو مانچینی: به جام جهانی خواهیم رفت و به قهرمانی در آن هم امیدوار هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می‌گوید اتحادیه اروپا ۱۵ میلیون یورو را برای پیش‌گیری و درمان سوءتغذیه در میان زنان، دختران نوجوان و کودکان و بهبود خدمات آب و فاضلاب در افغانستان اختصاص داده است.

یونیسف روز شنبه، ۸ ثور، با نشر خبرنامه‌ای گفته است که با این کمک برنامه ۲۷ ماهه در ۲۲ ولایت کشور اجرا خواهد شد.

قرار است از طریق این برنامه، برای ۸۰ هزار تن آب آشامیدنی و برای ۲۰۶ هزار تن خدمات صحی و به شش‌ هزار دختر نوجوان آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای فراهم شود.

بربنیاد آمار یونیسف، افغانستان با حدود ۲۹ میلیون نیازمند، از جمله ۱۵.۸ میلیون کودک و ۱۱ میلیون زن که به کمک‌های بشری نیاز دارند، یکی از بدترین بحران‌های بشردوستانه در جهان است.

روز گذشته نیز اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که برای کمک به مهاجران اخراج شده از ایران و پاکستان،‌ ۱۷ میلیون یورو به سازمان بین‌المللی مهاجرت اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها