Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@11:56:45 GMT

انصارالله: کنترل مأرب در دست ارتش یمن است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۵۴۶۹

انصارالله: کنترل مأرب در دست ارتش یمن است

به گزارش فارس، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد که با وجود شدت حملات ائتلاف سعودی، مأرب از نظر نظامی تحت کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار دارد.

القحوم به شبکه خبری المیادین گفت که عربستان سعودی در وضعیت سردرگمی و جنون قرار دارد.

وی همچنین خبر داد که ارتش و کمیته‌های مردمی بر اساس یک استراتژی روشن حرکت می‌کنند که مبتنی بر آزادسازی هر وجب از یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انصارالله با بیان اینکه باید پاسخ عربستان را داد، خاطر نشان کرد: عربستان سعودی باید متوجه شود که یمن طعمه آسانی نیست.

القحوم گفت که نبرد مارب اکنون تقریبا به پایان رسیده است و عربستان باید یمن را ترک کند و از آن دست بردارد.

وی با اشاره به اینکه درهای صنعاء به روی همه مردم استانهای جنوبی باز است، تصریح کرد، دولت یمن، موافق گفت‌وگو و تفاهم است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله خطاب به مسئولان سعودی هشدار داد که نیروهای  یمنی آنها را غافلگیر خواهند کرد و به تجاوز به یمن پایان، و به آن پاسخ خواهد داد؛ لذا عربستان باید تاوان این تجاوز را بپردازد.

القحوم با بیان اینکه دولت یمن، تماسهای زیادی با همه گروههای مارب داشته است، گفت: «با استانهای جنوبی به تفاهم رسیده‌ایم... تنها مشکل ما با عربستان این است که بایداز تجاوزاتش، درس بگیرد».

وی همچنین تأکید کرد، دست متجاوزان سعودی و آمریکایی به یمن قطع خواهد شد و «جنگ بعدی ما پس از مأرب، به سمت گذرگاه الودیعه (بین عربستان و یمن) خواهد بود».

این مسئول انصارالله با تأکید بر اینکه نیروهای یمنی انزوایی را که دشمنان، خواستار آن بودند، در هم شکستند، درباره تجاوزات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی افزود: «این تجاوز، همه مردم یمن را هدف قرار داد نه فقط انصارالله را. بنابراین عربستان باید مسئولیت آن را بر عهده بگیرد».

القحوم با اشاره به تماسهای ریای برای جلوگیری پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی، در پایان تصریح کرد: عربستان بیهوده در تلاش است تا ما را متوقف کند؛ زیرا این کشور، تصمیم گیرنده نیست، بلکه آلت دست آمریکایی-صهیونیستی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد.

ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آنها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.  

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد : نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزهجزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی