Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:40:25 GMT

۷۰ درصد مدارس بروجرد نیاز به بازسازی دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۵۶۷۶

۷۰ درصد مدارس بروجرد نیاز به بازسازی دارند

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ درصد مدارس این شهرستان نیاز به بازسازی دارند.

دکتر فاطمه مقصودی اظهار کرد: بروجرد وضعیت مطلوبی ندارد و ضرورت دارد دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد تا عقب ماندگی‌های آن جبران شود.

وی با بیان اینکه مدارس بروجرد وضعیت مطلوبی ندارند و مورد بی‌مهری مسئولین در این سال‌ها قرار گرفته‌اند، ادامه داد: ۷۰ درصد مدارس شهرستان نیاز به بازسازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی  از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر تعدادی از مدارس روستاها احداث و یا اینکه تعمیر شده‌اند.

مقصودی بیان کرد: متاسفانه در شهرستان بروجرد اداره نوسازی مدارس کارآیی نداشت و به نحوی فعالیت این اداره متوقف شده بود و که با پیگیری های صورت گرفته آن را مجددا احیا کردیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا اینکه مدارس بازسازی شوند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور خرید تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان ۳۰۰ میلیون تومان را به  آنان تحویل داده‌ایم تا هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بروجرد فاطمه مقصودی مجلس شورای اسلامی اشترینان اداره نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شورای معاونین و رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهارداشت: یکی از تکالیف بزرگ آموزش و پرورش در استان این است که جریان تعلیم و تربیت به صورت همزمان مدیریت شود. امروزه اگرچه برنامه‌هایی با اهمیت و مؤثر در دستورکار قرار می‌گیرد اما هنوز هم این ظرفیت وجود دارد که به‌موازات رویکردهای آموزشی، در عرصه پرورش و تربیت نیز اقداماتی انجام شود که جامعه مخاطب آن به طور مستقیم، متوجه فرزندان دلبند ما در مدارس باشد.

وی افزود: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود. بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده ساز این کشور باشند زیرا اینها عهده‎دار تربیت فرزندان مردم هستند. علاوه بر این، در فرآیند گزینش باید به موضوع بازنشستگی دبیران و فرهنگیان نیز توجه ویژه صورت بگیرد تا چالش‌هایی همچون کمبود معلم در مدارس، دوباره تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که باید از سطح آموزش و پرورش موردتوجه قرار بگیرد، مسئله حجاب است. باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود. این‌ها آینده‌ساز کشور و امانت مردم هستند بنابراین با مزج اجتماعی و منطق تبیین، می‌توان حجاب را به صورت ایجابی از سطح دبیرستان‌ها فرهنگ‌سازی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است