Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:39:48 GMT

مانچینی: امیدوارم در پلی‌آف به پرتغال برخورد نکنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۵۷۳۱

مانچینی: امیدوارم در پلی‌آف به پرتغال برخورد نکنیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید که آنها باید آرامش خود را در این مقطع حفظ کنند.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان رقابت‌های یورو شب گذشته با تساوی بدون گل مقابل ایرلند شمالی متوقف شد تا با توجه به پیروزی پر گل سوئیس برابر بلغارستان، شاگردان روبرتو مانچینی از صعود مستقیم به جام جهانی قطر باز بمانند و راهی رقابت پلی‌آف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، حالا در جدیدترین مصاحبه خود تأکید کرد که آنها باید آرامش خود را حفظ کنند. او گفت: "ما خود را از پیش صعود کرده می‌دانستیم اما باید یاد بگیریم که نتایج را در زمین بپذیریم، حتی زمانی که آنها منفی هستند. ما هنوز شانس خوبی برای صعود داریم. ما فقط یکی از 40 بازی گذشته را باختیم، بنابراین مهم است که همیشه مثبت فکر کنیم. اگر قرار باشد آرامش داشته باشیم، ترجیح می‌دهم الان باشد تا در ماه مارس یا زمانی که به جام جهانی نزدیک می شویم."

 

 

 

 

مانچینی در ادامه گفت: "وقتی قرعه کشی انجام شد می‌دانستم که کار ما مقابل سوئیس دشوار خواهد بود اما فکر نمی‌کردم که راهی مرحله پلی آف شویم. ما دو پنالتی مقابل سوئیس از دست دادیم و در واقع خودمان کار را برای خودمان دشوار کردیم. این تیم خیلی خوب است و این که ما توانستیم قهرمان شویم اصلاً تصادفی نیست. همچنین ما در آن تورنمنت خیلی عملکرد دفاعی از خود ارائه ندادیم. ما کاملاً مستحق رسیدن به این جام بودیم، حتی در مقابل بهترین تیم ها.

لحظاتی وجود دارد که ما نمی توانیم صد درصد خود را ارائه دهیم و این یکی از آنها به شمار می آمد. اگر بدون مصدوم به ماه مارس برسیم می توانیم هر حریفی را شکست دهیم."

 

 

 

 

از مانچینی سوال شد که ترجیح می دهد در بازی پلی‌آف با کدام تیم روبرو نشود که او در جواب گفت: "اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، می‌گویم پرتغال."

تیم ملی پرتغال تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی روبرتو مانچینی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد

یک دیپلمات ارشد ایرانی گفت: نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه‌های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی‌ها جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین را سرکوب کند.

به گزارش ایسنا، «سید رسول موسوی» مدیر کل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین و غزه در آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای غربی را باید جدی گرفت. فراموش نکنیم که جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد. نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی ها این جنبش را سرکوب کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد