Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: کارآگاهان اداره پشتیبانی عملیات، اراذل و اوباش تحت تعقیب را به اتهام قدرت‌نمایی در شهرستان رشت دستگیر کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا حدادی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: کارآگاهان اداره پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی استان با توجه به اقدامات فنی و سرنخ‌های به دست آمده طی عملیاتی غافلگیرانه یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با شاره به اینکه متهم ۳۷ ساله به اتهام قدرت‌نمایی تحت تعقیب بوده است، افزود: این فرد با ایجاد درگیری و استفاده از سلاح سرد، موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بود که پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ کلیه اخبار و اطلاعات در رابطه با هرگونه نامنی را به پلیس گزارش کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با افراد مخل نظم و امنیت برخورد شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اراذل و اوباش اراذل و اوباش درگیری اخبار حوادث اراذل و اوباش متهم تحت تعقیب اتهام درگیری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت بازیگر سینما و تلویزیون قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران