Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:11:07 GMT

۵۸ قاچاقچی کالا در قم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۵۹۰۴

۵۸ قاچاقچی کالا در قم دستگیر شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مبارزه با خودرو‌های قاچاق بر به مدت سه هفته در قم اجرا شد که طی این مدت ۵۸  قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.


او افزود: در اجرای این طرح بیش از ۱۰ هزار قلم کالا اعم از لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، تجهیزات پزشکی، داروی دامپزشکی، آرایشی و بهداشتی، ابزارآلات، موتورسنگین، غلات، خوراکی، دخانی، لوازم ساختمانی، فرآورده‌های نفتی، لوازم الکتریکی و دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، همچنین در قالب این طرح ۳۱ دستگاه خودرو قاچاق بر، ۱۰ دستگاه خودرو سنگین و ۵ دستگاه موتورسنگین توقیف شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق قاچاق کالا دستگیری قاچاقچیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان