Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مشاوره های تخصصی بایستی دور از دیدگاههای شخصی و هماهنگ و مبتنی بر مبانی دینی و اعتقادی باشد تا به کاهش آسیب ها منجر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روان شناسان و مشاوران مراکز مشاوره ازدواج دارای مجوز از وزارت ورزش عصر سه شنبه با حضور اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، علی لطفی معاون جوانان اداره ورزش در تالار ایرانیان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی لطفی در این مراسم اظهار داشت: در دوران کرونا در حوزه ازدواج شاهد مسایلی بودیم که نقش مشاوران را دراین شرایط حساس و مسئولانه تر کرد.

وی افزود: در دروران کرونا با توجه به مشکلات روحی و روانی که برای عده ای ایجاد شد مراجعه به مشاوران بیشتر شد و راهنمایی شما متخصصان به کاهش اضطراب و استرس ها کمک کرد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: هر چند مشاوره اصولی و توام با دانش و اطلاعات کارشناسی به کاهش آسیب ها کمک می کند اما ارزیابی ما نشان می دهد برخی مشاوره ها جهت گیری دارد و مشاوران دیدگاه شخصی و اعتقادی خود را به افراد منتقل می کنند که می تواند پیامد منفی داشته باشد.

لطفی یادآورشد: برخی مواقع در کارگاههای مشاوره قبل و بعد از ازدواج نکاتی می گویند که آسیب پذیر است مانند این که توصیه می شود زنان در  زمان بروز اختلاف از حق طلاق استفاده کنند در حالی که باید رویکرد این مراکز کاهش اختلافات و طلاق و تقویت استحکام خانواده باشد.

وی گفت: باید آموزه ها و دانش تخصصی بومی سازی شده و با مبانی دینی و عرفی جامعه همساز و هماهنگ باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در جامعه و کاهش آسیب ها باشیم.

لطفی اظهارداشت: اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای سیاست های وزارتخانه برنامه های فرهنگ سازی و آموزشی خوبی را در ایام سال پیش بینی کرده که برگزاری کارگاه های مهارتی پیش از ازدواج، تولید محتوا در قالب اینفو و انیمیشن از آن جمله است.

وی بیان کرد: با راه اندازی مجمع خیرین زمینه حمایت از زوج های جوان نیازمند و کمک به ازدواج آسان نیز در استان مهیا شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان قزوین علی لطفی ورزش و جوانان استان کاهش آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مدارس استان قزوین فرسوده است

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین همزمان با روز گردامیداشت مقام معلم در مدرسه شاهد فضیلت گفت: شأن و جایگاه معلمان در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه و برجسته‌ای برخوردار است.

وی افزود:  دولت سیزدهم قدردان زحمات و تلاش‌های معلمان در تعلیم و تربیت تربیت نسل جدید است.

اعلایی با اشاره به حوادث و تحولات در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد: دولتمردان آمریکایی تصور چنین تحولاتی را نداشتند.

وی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه تاکید کرد: سیستم آموزشی ما در مدارس باید برنامه ریزی کند تا با ریشه یابی این ناهنجاری‌ها جلوی این مشکلات گرفته شود.

استاندار قزوین، تخلیه هیجانات با بازی و ورزش را یکی از بهترین راهکار‌های جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها در سطح جامعه برشمرد.

وی توجه به مسائل دینی، ارزشی و اخلاقیات را از بهترین فاکتور‌های ایجاد جامعه مناسب بیان کرد.

اعلایی در پایان این دیدار با اهدای گل به معلمان مدرسه شاهد فضیلت از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کرد.

محمد مهدی اعلایی سپس در جمع مربیان و معلمان هنرستان تربیت بدنی دولتی پسرانه ارزش گفت: ورزش در ایجاد روحیه شاداب و همچنین توسعه و پیشرفت جامعه تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: اثر گذاری وسیع هنرستان تربیت بدنی بر عرصه‌های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و این تاثیر به خوبی ملموس است.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های مستعد استان در حوزه ورزش اظهارداشت: ما این تاثیر را در خصوص عملکرد تیم فوتبال شمس آذر و همچنین المپیک دیدیم.

اعلایی بر حمایت مجموعه استانداری از ورزش استان تاکید کرد و گفت: استعداد‌های خوبی در استان در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که کشف و شناسایی آنها در رونق ورزش استان بسیار اهمیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین