Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آنچه در خروجی پلتفرم فیلیمو دیده می‌شود، فیلم سینمایی «هفته‌ای یک بار آدم باش» به زودی اکران آنلاین می‌شود. این اکران احتمالا مانند آثار قبلی، در فیلیمو و نماوا همزمان انجام خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم کمدی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر که در سال ۹۹ ساخته شد، در نوروز ۱۴۰۰ روی پرده سینماها رفت و تاکنون حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هفته‌ای یک بار آدم باش» داستان زندگی دو برادر با سبک زندگی متفاوت را روایت می‌کند که آینده آن‌ها با تشخیص بیماری آلزایمر پدرشان، دستخوش تغییرات اساسی می‌شود.

پژمان جمشیدی، رعنا آزادی‌ور، پژمان بازغی، ساغر قناعت، علیرضا استادی، شیرین یزدان‌بخش، هوشنگ رادی‌پور، ترنم کرمانیان و… در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژمان جمشیدی پژمان بازغی ساغر قناعت مستانه مهاجر شهرام شاه حسینی پلتفرم فیلیمو اکران آنلاین رعنا آزادی ور فیلیمو و نماوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود