Web Analytics Made Easy - Statcounter

10 کشور آفریقایی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

دور گروهی مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا امشب به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، دور گروهی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا، امشب به پایان رسید و چهره 10 صدرنشین حاضر در مرحله پلی آف مشخص شد. روز 18 دسامبر (27 آذر) قرعه کشی پلی آف بر اساس رنکینگ فیفا برگزار می شود؛ 5 تیم رنک بالا برابر 5 تیم رنک پایین قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان دو دیدار رفت و برگشت، چهره 5 تیم آفریقایی حاضر در جام جهانی مشخص خواهد شد. در حال حاضر ترتیب 10 تیم پلی آف بر اساس رنکینگ فیفا به شرح زیر است:

سنگال مراکش الجزایر تونس نیجریه مصر کامرون مالی غنا * جمهوری دموکراتیک کنگو *

نکات مهم: غنا در دیدار مقابل آفریقای جنوبی یک پنالتی مشکوک به دست آورد و با همان ضربه صدرنشین شد. فیفا تحقیقات خود را در پی شکایت آفریقای جنوبی آغاز نموده است. جمهوری دموکراتیک کنگو در حال حاضر صدرنشین گروه J قرار گرفته اما تعویض غیر قانونی که در دقایق پایانی دیدار با بنین انجام شد، می تواند برای این تیم دردسرساز شود. اگر نتیجه بازی کنگو - بنین با رای فیفا تغییر کند، بنین جانشین کنگو می شود. 

اما مهم ترین غایب پلی آف ساحل عاج خواهد بود. این تیم با شکستی که ساعتی قبل برابر کامرون تجربه کرد، در گروهش دوم شد و شانس حضور در پلی آف را از دست داد. 

بیشتر بخوانید:

شکایت آفریقای جنوبی به فیفا پس از پنالتی باورنکردنی؛ بازی با غنا را تکرار کنید! هکتور کوپر قربانی قوانین تعویض ها؛ جمهوری دموکراتیک کنگو پس از صدرنشینی حذف می شود؟  

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! استوری سردار آزمون پس از بازی برابر سوریه؛ همان کری همیشگی گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! فلورنتینو پرز: باشگاه های دولتی امروزه پیشنهاد 200 میلیون یورویی را رد می کنند واکنش ریچارلیسون به تی شرت تمسخر آمیز هوادار آرژانتینی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها