Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اعزام ۱۰ وزنه‌بردار به مسابقات جهانی تاشکند، در آستانه اعزام دو نفر از اردوی تیم ملی خط خواهند خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاشکند طی ماه آینده میزبان دو رویداد مهم وزنه‌برداری است. این کشور طی روزهای 16 تا 26 آذر میزبان مسابقات قهرمانی جهان در سال 2021 است و سپس در ادامه کنگره انتخاباتی iwf نیز طی دو روز 29 و 30 آذر در این شهر برگزار خواهد شد که 4 ایرانی در بخش‌های مختلف برای شرکت در انتخابات کاندیدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در رقابت‌های جهانی ازبکستان به تازگی با دعوت از 12 وزنه بردار در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است.

10 وزنه‌بردار از 12 ورزشکار حاضر در اردو به رقابت های جهانی اعزام خواهند شد که این انتخاب در روزهای پایانی اردو اتفاق خواهد افتاد و براساس عملکرد وزنه‌برداران حاضر در اردو و رکوردهای‌شان، دو نفر از فهرست تیم خط خواهند خورد.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، مرتضی بیگلری، محمد زارعی، رضا دهدار، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی، علیرضا یوسفی، علیرضا سلیمانی، امیر حقوقی، امیر عزیزی و آیت شریفی 12 نفری هستند که از بین آنها 10 نفر عازم ازبکستان خواهد شد.

کیانوش رستمی و سهراب مرادی نیز به اولین مرحله از اردوی تیم ملی برای شرکت در جهانی تاشکند دعوت شده بودند که به علت غیبت در تمرینات، از اردو خط خوردند.

تاریخ سازی دختران وزنه‌برداری/ ایران سوم جهان شد



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری اردوی تیم ملی وزنه بردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از یک دختر 13 گرجستانی منتشر شده که وزنه 210 کیلویی لیفت می‌کشد. قدرت فوق العاده این دختر نوجوان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند