Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ "قدرت الله ولدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی ساخت مسکن در نقاط بازآفرینی شهر ملایر افزود: برای احداث هر واحد ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی در مناطق بازآفرینی شهر شامل کوی نفت سیاه، امامزاده عبدالله(ع)، سر جوی، جعفرآباد، ۳۰ متری شهید تاجوک و پشت ناسیونال قدیم و از محل تسهیلات مسکن روستایی احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر احداث این واحدهای مسکونی را فرصتی مغتنم و طلایی برای متقاضیان مسکن در نقاط حاشیه شهر عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان ملایر در اجرای این طرح با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی در استان پیشتاز است.

ولدی بیان کرد: در راستای تاکید رئیس جمهوری مبنی بر جهش مسکن و ساخت یک میلیون واحد مسکونی در کشور، در مرحله نخست با همکاری مشترک فرمانداری ویژه ملایر، بنیاد مسکن، شهرداری، شورای اسلامی شهر، بانک‌های عامل و راه و شهرسازی شهرستان، مقرر شد ۲۴۰ واحد مسکونی در مناطق بازآفرینی شهری با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی احداث شود.

معاون استاندار همدان گفت: تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و تعداد واحدها ۲ طبقه در نظر گرفته شده است.

ولدی با بیان اینکه با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و نظام مهندسی برای صدور پروانه ساختمانی و نظارت‌های نظام مهندسی، حداقل ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف برای متقاضیان لحاظ خواهد شد، تاکید کرد: شرایط اخذ ضمانت برای تمامی بانک‌ها به صورت یکسان خواهد بود.

وی یادآور شد: متقاضیانی که مالک زمین باشند، سند ملکی آنها به عنوان ضمانت در رهن بانک خواهد رفت و برای کسانی‌که اسناد آنها عادی است، تسهیلات آنها با سه ضامن معتبر مورد تایید بانک قابل پرداخت خواهد بود.

وی حداکثر مهلت استفاده از این تسهیلات را تا پایان امسال عنوان کرد و افزود: متقاضیان برای دریافت پروانه، تکمیل پرونده و استفاده از تسهیلات ساخت مسکن باید ابتدا به شهرداری و سپس به بنیاد مسکن مراجعه کنند و از طریق بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر نیز بیان کرد: تا پیش از این شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر می‌توانستند از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کنند که در این راستا تاکنون ۸۴۷ واحد در پنج شهر تابعه ملایر پایان کار گرفته‌اند.

"داود سوری" گفت: در مناطق روستایی نیز تاکنون ۱۶ هزار و ۸۰۰ فقره پایان کار گرفته‌اند و امسال رقم تسهیلات مسکن روستایی به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی برای مسکن روستایی قطعی شده و به بانک‌های عامل ابلاغ خواهد شد، ادامه داد: از محل این تسهیلات ۲۴۰ واحد مسکن در مناطق حاشیه شهر و بازآفرینی شهر ملایر احداث می‌شود که این تعداد شناور است و افزایش خواهد یافت.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر سرپرست خانوار زن یا مرد، حداقل ۱۸ و حداکثر ۷۰ سال، دارا بودن کارت پایان خدمت، داشتن سن قانونی، عدم استفاده از وام مسکن و نداشتن چک برگشتی و بدهی را از جمله شرایط متقاضیان دریافت وام مسکن روستایی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ یک‌هزار واحد مسکونی قرار است از محل تسهیلات مسکن روستایی در ۶ شهر استان همدان و در مناطق حاشیه شهر احداث شود.

شهرستان ملایر دارای ۲۶ هزار واحد مسکن روستایی است که تاکنون ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد آن مقاوم‌سازی شده است.

برچسب‌ها ملایر بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن ملایر بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن مسکن ملی تسهیلات مسکن روستایی بازآفرینی شهر واحد مسکونی بنیاد مسکن حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است