Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمدرضا یاری» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام آبادغرب از وجود مقدار زیادی مصالح ساختمانی احتکار شده در یک انبار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از محلات حاشیه ای شهر اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری تصریح کرد: در این بازرسی ۷۸ تُن انواع مصالح ساختمانی شامل سیمان، گچ سفید، پودر سنگ، گچ خاک و سیمان سفید احتکار شده کشف شد.

وی در پایان ارزش محموله احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۴۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تجویل مراجع قضائی شد.

کشف ۷ قبضه سلاح غیرمجاز در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود گفت: با تلاش ماموران پلیس هفت قبضه کلت کمری غیرمجاز، پنج تیغه خشاب و ۲ عدد نارنجک ۴۰ تیکه در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ «هوشنگ مبارکی» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس جوانرود مبنی بر اینکه شخصی در منزل شخصی خود اقدام به نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ مبارکی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته پنج قبضه اسلحه کلت، پنج تیغه خشاب و ۲ قبضه نارنجک ۴۰ تیکه کشف شد.

فرمانده انتظامی جوانرود همچنین از دستگیری یک نفر در این این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ جوانرود نیز در ماموریتی دیگر حین گشتزنی در بازارچه مرزی شهر به شخصی که نایلونی مشکی رنگ در دست داشت، مشکوک و زمانی که قصد بازجویی از وی را داشتند، با رها کردن بسته همراه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ مبارکی در پایان و با بیان اینکه در بازرسی از نایلون ۲ قبضه کلت کمری کشف شد، از تلاش برای دستگیری متهم متواری خبر داد.

برچسب‌ها مصالح ساختمانی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصالح ساختمانی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه مصالح ساختمانی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کشفیات مصالح ساختمانی ماموران پلیس کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد