Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان مرکز استان کرمان از بازداشت یک مدیر شرکت خودروسازی در استان کرمان و اعاده ۴۲ هزار میلیارد ریال به بیت‌المال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، دادخدا سالاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت مدیر یک شرکت خودروسازی در استان کرمان اظهار داشت: بازداشت این مدیر براساس رصد اطلاعاتی و مستندات جمع‌آوری شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر تخلفات شرکت‌های خودروساز در زمینه عدم پرداخت حقوق بیت المال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این پرونده بیان کرد: پس از ارجاع موضوع به بازپرس ویژه و براساس کارشناسی‌های انجام شده، تحقیقات بازپرس و احراز تخلفات این واحد خودروسازی درباره عدم پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، پرونده مربوطه مورد رسیدگی قضایی قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه دستورات ویژه قضایی برای جلوگیری از ادامه تخلفات این شرکت خودروساز، در جهت استیفای حقوق بیت المال صادر شده است، افزود: روند رسیدگی به این پرونده به نحوی است که ضمن رعایت مصالح عمومی و اجتماعی، به روند تولید این کارخانه خللی وارد نشده و کارگران این مجموعه نیز با مشکل مواجه نشوند.

کشف پول‌شویی 360 میلیارد ریالی در شیراز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)/ متهم بازداشت شدبازداشت اعضای باند جعل اسناد رسمی توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری البرز/ 19 نفر دستگیر شدندشناسایی باند فساد در ‌اداره کل راهداری ‌کهگیلویه و بویراحمد/ مدیر‌کل و تعدادی از کارکنان بازداشت شدند

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان کرمان در راستای رسیدگی به این پرونده براساس منافع عمومی اقدام کرده است بیان کرد: در راستای رسیدگی به این پرونده و با دستورات قاطع قضایی و پیگیری‌های اداره کل اطلاعات استان کرمان، 42 هزار میلیارد ریال به بیت المال اعاده شده است.

سالاری با بیان اینکه در این پرونده برای مدیر متخلف قرار متناسب قانونی صادر شده افزود: تاکید اصلی دستگاه قضایی بر این است که ضمن حمایت از تولید و توسعه اقتصادی کشور، اجازه ندهد که حقوق عمومی مردم و بیت المال پایمال شود.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان استان کرمان بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان