Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@12:12:40 GMT

آقای جبلی، فکری به حال روان فوتبالی‌ها کنید!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۷۶۷۴

عصر ایران؛ علیرضا گرانپایه- جبلی رئیس جدید صدا و سیما مثل هر مدیر تازه نفس دیگری با سودای تغییر به این سازمان آمد و تا به امروز هم برای روی کار آمدن مدیران جوان طیف خاصی کم دست به کاغذ نشده است اما هیچ کدام از بازدیدهای جبلی، هیچ کدام از مدیران تازه به میز رسیده صدا و سیما، هیچ دستور کاغذی و زبانی آقای مدیر به اندازه یک ویدئو از گفتگویش با یک هوادار تیم صنعت نفت آبادان در بین عموم مردم دست به دست نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتگویی درباره بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون. آنقدر گفتند و گفتیم و شنیدید که تکرار نمی‌کنیم ولی هنوز انگشت به دهانیم از چیزی حرف می‌زنیم که انقدر بدیهی است، پخش محبوب‌ترین برنامه تلویزیونی تاریخ صدا و سیما، برگشت یکی از محبوب‌ترین (اگر نتوانیم به راحتی مدعی شویم که عادل فردوسی‌پور محبوب‌ترین مجری تاریخ تلویزیون است) مجریان تاریخ به قاب سیما! اینکه چرا دوباره داغ دلمان تازه شده به پخش مسابقات مقدماتی جام جهانی برمی‌گردد، فقط کافیست کمی فوتبالی باشید و دو، سه روز اخیر مسابقات فوتبال مهم را از تلویزیون تماشا کرده باشید.

هفته آخر مرحله مقدماتی در اروپا، کرواسی در خانه به مصاف روسیه رفته است، نایب قهرمان دوره گذشته جام جهانی برای صعود مستقیم باید حتما پیروز از میدان خارج شود، بازی گره خورده، شدت باران زمین را شبیه باتلاق کرده است، توپ گیر می‌کند، کرواسی چپ و راست توپ روی دروازه روسیه ارسال می‌کند، روسیه بدون اشتباه دفاع می‌کند تا اینکه کودریاشو بازیکن این تیم به اشتباه دروازه خودی را باز می‌کند، تمام این توصیفات یعنی همه چیز آماده یک گزارش داغ است اما کافیست بازی را زنده از شبکه ورزش تماشا می‌کردین.

علیفر از تلفظ ساده اسم بازیکنان عاجز بود، پرتکرار برای اینکه وقت تلف کند و چشمش را به کاغذ کپی شده از متن احتمالا ویکی پدیا بازیکنان برساند، شماره بازیکن را قبل از آوردن اسمش با مکث بیان می‌کند و بعد از آن یک سری اطلاعات ویکی‌پدیایی بی مصرف مثل اینکه تا به حال چند بازی برای تیم باشگاهی خود انجام داده و چند گل توانسته به ثمر برساند!

شب قبل از این مسابقه، جواد خیابانی گزارشگر بازی ایتالیا و سوئیس بود. جملات قصار و توصیفات عجیب حین بازی را بیخیال می‌شویم ولی چطور می‌شود یک گزارشگر باسابقه فرق بازیکنان انگلیس و آلبانی را متوجه نشود؟ گل همزمان سه بار روی آنتن تلویزیون پخش شود، صورت مگوایر زننده گل انگلیس و کاپیتان منچستریونایتد را ببینی ولی باز هم اعلام کنی که انگلیس از آلبانی گل خورده است و در مهلکه بدی گیرافتاده! جالب اینکه چندثانیه بعد کارگردان تلویزیونی هم دسته گل جواد خیابانی را زیرنویس می‌کند و می‌نویسد آلبانی 1 – انگلیس 0 !

آخرین باری که کلیپ گزارش یک گزارشگر تلویزیون به دلیل جذابیت و بیان کلمات درست و دقیق در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد را کدام فوتبالی به یاد می‌آورد؟ رئیس جدید صدا و سیما خودش یا مشاورانش زودتر دست به کار شوند و فکری به حال وضعیت وخیم گزارشگران فوتبال تلویزیون بکنند.

آقای رئیس این روزها تلویزیون با گزارشگرانش بدجور روی روان جوانان علاقه‌مند به فوتبال راه می‌رود!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار تیم های شمس آذر و پیکان وارد هفته بیست و پنجم می شود. پیکان که با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد در ۹ دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها یک شکست برابر پرسپولیس را تجربه کرده است و در سایر دیدارها این تیم بدون امتیاز زمین را ترک نکرده است. در حالی که به هفته های پایانی در فصل بیست و سوم نزدیک می شویم رضا عنایتی از بازیکنان جوان بیشتری در ترکیب تیم خود استفاده می کند و در آخرین بازی این تیم برابر مس رفسنجان که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انجامید میانگین سنی خودروسازان حدود ۲۲ سال بود و عنایتی تنها مربی است که در این فصل و در یک بازی رسمی از دروازه‌بان سوم خود استفاده کرده است.

شمس آذر حریف پیکان در بازی امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و شاگردان سعید دقیقی با اینکه فصل را با منفی ۳ امتیاز آغاز کردند اما توانسته اند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده اند و با ۳۱ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده اند. دقیقی هم در این فصل بازیکنان باکیفیتی را به فوتبال ایران معرفی کرده است که دو نفر از آنها (علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری) با عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان دادند مورد توجه دو باشگاه سپاهان و تراکتور قرار گرفتند و در نیم فصل از شمس آذر جدا شدند.

هر دو تیم پیکان و شمس آذر در این فصل بیشتر از بازیکنان جوان در ترکیب خود استفاده کرده اند و برخلاف خیلی از باشگاه ها با اعتماد به جوانان خود توانسته اند نتایج قابل قبولی را هم کسب کنند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و این بازی، دومین مصاف تاریخ دو تیم به حساب می آید. برخی از بازیکنان شمس آذر از جمله شاهین ثاقبی و فراز امامعلی سابقه حضور در پیکان را در کارنامه خود دارند و امروز باید رو در روی تیم سابق خود به میدان بروند.

این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود و دقیقی و شاگردانش امیدوارند تا ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به حساب خود واریز کنند.

برنامه دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

* شمس آذر - پیکان؛ ساعت: ۱۸:۲۰

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

* هوادار - صنعت نفت؛ ساعت: ۱۷:۰۰
* تراکتور - استقلال تهران؛ ساعت: ۱۷:۰۰
* مس - گل گهر؛ ساعت: ۱۷:۴۵
* ذوب آهن - نساجی؛ ساعت: ۱۸:۰۰
* استقلال خوزستان - ملوان؛ ساعت: ۱۸:۱۵
* آلومینیوم - فولاد؛ ساعت: ۱۸:۱۵
* پرسپولیس - سپاهان؛ ساعت: ۱۹:۳۰

کد خبر 6092409

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون