Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:42:36 GMT

یخبندان پاییزی شرق گلستان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۷۶۹۹

یخبندان پاییزی شرق گلستان را فرا می‌گیرد

نوربخش داداشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :‌ احتمال کاهش دمای هوا تا منفی ۲ درجه در شهرهای کلاله، مینودشت، گالیکش و سایر مناطق مسکونی شرق استان محتمل است و شهروندان باید برای بروز یخبندان آمادگی داشته باشند.

به گفته داداشی حفاظت از تاسیسات مربوط به آب و فاضلاب، عایق بندی کنتور و لوله های آب خارج ساختمان و پیش بینی سیستم های گرمایشی برای واحدهای گلخانه از جمله

وی افزود: با خروج این سامانه به تدریج از سرمای گلستان کاسته می‌شود و تا روز دوشنبه شاهد جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی از بارش برف طی شبانه روز گذشته در ارتفاعات گلستان خبر داد و گفت: بیشترین بارش برف در استان با هفت سانتیمتر در روستای قلعه قافه و چهار سانتیمتر در روستای توسکاچال مینودشت گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: همچنین در این مدت بیشترین میزان بارش باران هم در رامیان با ۲۳ میلیمتر، ۲۲.۶ میلیمتر در لوه و ۱۷ میلیمتر در توسکاچال مینودشت ثبت شده است.

استان گلستان دارای ۲۸ مرکز باران سنجی برخط و ۱۴۰ مرکز ایستگاه هواشناسی است.

برچسب‌ها استان گلستان گرگان پاییز بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان پاییز استان گلستان گرگان پاییز بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد