Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@00:22:52 GMT

برخورد با مقصران حادثه سقوط مادر و فرزند به چاه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۷۷۹۴

برخورد با مقصران حادثه سقوط مادر و فرزند به چاه

همزمان با فرو نشست وحشتناک زمین و سقوط یک مادر و فرزند به داخل چاه، دادستان کرمانشاه دستور شناسایی مقصران این حادثه و برخورد با خاطیان را صادر کرد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل زن جوانی در حالی که نوزاد ۲۷ روزه‌اش را در آغوش داشت و از پیاده رو بلوار گلسرخ کرمانشاه عبور می‌کرد ناگهان زمین دهان باز کرد و این مادر و فرزند را بلعید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین موقع مرد جوانی بلافاصله وارد چاه شد و ابتدا نوزاد و سپس مادرش را با کمک حاضران در محل بیرون کشیده و از مرگ نجات دادند.

بیشتر بخوانید

معمای جسدی در ترمینال جنوب

پس از انتشار تصاویر این حادثه هولناک در فضای مجازی بیژن مرادی، شهردار منطقه یک‌ کرمانشاه توضیحاتی ارائه داد.

وی در این‌باره گفت: این چاه‌ها مربوط به فاضلاب خانگی است که پیش از ساخت و تأسیس شبکه فاضلاب شهری توسط مالکان احداث شده بود. در حدود ۴۰-۳۰ سال گذشته که منازل مسکونی این منطقه ساخته شده است برای دفع فاضلاب خانگی چاه‌های دفع فاضلاب جذبی حفاری می‌کردند.

مرادی ادامه داد: پس از ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این مناطق، این چاه‌های دفع فاضلاب توسط مالکان از رده خارج شدند و باید خود مالکان این چاه‌ها را خاکریزی و پر می‌کردند که بعدها دچار ریزش دهانه نشود. از سال‌های گذشته تاکنون در معابر منطقه هیچ اثری از این گونه چاه‌ها مشاهده نشده است و از طرفی مالکان این منطقه به شهرداری وجود چنین طرح‌هایی را اطلاع‌رسانی نکرده بودند تا شهرداری برای رفع خطر و پر کردن این چاه‌ها اقدام کنند.

با این حال پس از این حادثه به تمامی پلاک‌های ثبتی سطح منطقه‌ یک به‌صورت کتبی اخطار شد که اگر در گذشته از چاه‌های فاضلاب جذبی استفاده می‌کردند به شهرداری اعلام کنند که با همکاری مالک این عملیات خاکریزی و پر کردن آن سریع انجام شود.

براساس این گزارش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه در خصوص فرو رفتن زمین در یکی از معابر سطح شهر، به دستور دادستان پرونده قضایی برای خاطیان تشکیل شده و در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب در حال تحقیق و تعقیب است تا مقصران حادثه شناسایی و برخورد قضایی با آنها انجام شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان سقوط مادر و فرزند دادگاه علت اخبار حوادث چاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی