Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ذوب‌آهن اصفهان صدرنشین لیگ برتر زنان در هفته چهارم میهمان پیکان تهران است و از سوی دیگر نتیجه دیدار تیم‌های میانه جدولی در این هفته غیر قابل پیش‌بینی است.

به گزارش برنا، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای اصفهان، ورامین، رفسنجان، شیراز و تهران پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ذوب‌آهن اصفهان که در هفته سوم صدر جدول را از آن خود کرد، در هفته چهارم در تهران میهمان پیکان است. شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان تا کنون دو برد و 6 امتیاز به دست آوردند و در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

پیکان این هفته در مسابقه با صدرنشین به دنبال کسب سومین برد خود خواهد بود، اما پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان به راحتی صدر جدول را از دست نخواهد داد و پیکانی‌ها برای شکست ذوب‌آهن کار بسیار سختی پیش رو دارند.

تیم‌های صدرنشین این هفته میهمان هستند و تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی که با سه برد و 8 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد نیز در سالن امام علی (ع) اصفهان به مصاف ریف خواهد رفت.

ریف در سه هفته گذشته مغلوب حریفان شده است و این هفته برای کسب نخستین برد خود باید شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا را شکست دهد که رتبه چهارم آسیا را در پرونده کاری خود دارند و رسیدن به این هدف کار آسانی نیست.

تیم باریج اسانس کاشان که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه سوم جدول است و از مدعیان این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، در هفته چهارم در سالن شهید گل‌عباسی ورامین به مصاف بانوان این شهر می‌رود.

نماینده کاشان که در هفته سوم در رقابتی نزدیک و سه بر دو نتیجه را به سایپا واگذار کرد، درصدد جبران مافات است و به همین دلیل تیم انتهای جدولی ورامین شانس بسیار کمی برای برد مقابل این تیم خواهد داشت.

رقابت‌ تیم‌ها در میانه جدول لیگ برتر زنان نزدیک به‌هم است و مس و مهرسان که یک برد در پرونده خود دارند، در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند. از سوی دیگر تیم‌ ستارگان فارس (دو برد و پنج امتیاز) از تیم جوانان زرتشتی یزد (یک برد و سه امتیاز) پذیرایی خواهد کرد.

 

** برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

 

اصفهان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16

ریف اصفهان – سایپا تهران

 

ورامین، سالن شهید گل‌عباسی، ساعت 16

والیبال بانوان ورامین – باریج اسانس کاشان

 

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان – مهرسان

 

شیراز، سالن ابوالفتحی، ساعت 16

ستارگان فارس – جوانان زرتشتی یزد

 

تهران، خانه والیبال، ساعت 16

پیکان تهران – ذوب‌آهن اصفهان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ایران اصفهان جدول لیگ برتر سایپا عنوان قهرمانی امام علی آسیا زنان یزد والیبال زنان لیگ برتر زنان هفته چهارم ذوب آهن ساعت 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دوربرگشت اسلحه اپه طی روزهای پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.

این دیدارها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.

درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در جدول رده بندی تیم های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابتخواهند کرد.

کد خبر 6095952

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم