Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، «حسین النمر» مسئول منطقه البقاع در حزب الله اعلام کرد که مقاومت برای پیروزی در همه شرایط و مکانها آمادگی دارد و در جنگ شکست محاصره‌ای که ضد لبنان تحمیل شده است پیروز خواهد شد و به همه جهانیان ثابت خواهد کرد اراده ملتی که در جنگ اسلحه شکست نخورده را نمی‌توان شکست داد.

به گزارش العهد، این مسئول حزب الله با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ اراده‌هاست گفت، در حال حاضر ایالات متحده بر محاصره همه جانبه مقاومت متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به اهمیت ایستادگی و مقاومت در همه شرایط و مکانها تاکید کرده و اظهار داشت، پیروزی ما در برابر محاصره‌ای که دشمن تحمیل کرده بود، مانع از تحقق اهداف خصمانه کسانی شد که می‌خواهند ما شکست بخوریم و ما می‌گوییم که با مقاومت خود در برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود، حوزه آموزشی لبنان و همچنین همه عرصه‌های زندگی مردم تحت تأثیر یک بحران اقتصادی برنامه‌ریزی‌شده قرار گرفته است؛ بحرانی که در دل یک درگیری از داخل و خارج قرار داشته و همواره در خدمت رژیم صهیونیستی است که آمریکا از آن حمایت می‌کند تا بر خاورمیانه مسلط شود.

مسئول حزب الله در منطقه البقاع با انتقاد از کشورهای عربی که در برابر لبنان قلدری و این کشور را تحقیر می‌کنند و بدون هیچ حساب و کتابی در امور داخلی آن مداخله دارند گفت، در داخل لبنان کسانی هستند که کرامت خود را زیر پا می‌گذارند اما تاکید می‌کنیم که ما از آن دسته نیستیم. ما فداکاری های بزرگی برای محافظت از کرامت خود انجام داده ایم و هیچکس در این دنیا نمی‌تواند اراده خود را به ما تحمیل و یا بر ما حکومت کند.

 

 


 

منبع: الف

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس