Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظمی با بیان اینکه داوران بانو رنکینگ واقعی خود را به اثابت رسانده‌اند گفت: امیدوارم نگاه برابر بین داوران زن و مرد شکل گیرد

گلاره ناظمی در رابطه با لیست کمیته داوران به فیفا در سال ۲۰۲۱ صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، کمیته داوران فدراسیون فوتبال روز دوشنبه در حالی اسامی داوران بین المللی در سال ۲۰۲۲ را با شرایط خاص خودش نهایی و به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد که فیفا تاکید کرده است باید داوران زن و مرد بر اساس رنکینگ واحد انتخاب و معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس نظر فدراسیون جهانی فیفا، فدراسیون‌های عضو باید اسامی داوران زن و مرد خود را براساس رنکینگ داخلی به صورت واحد اعلام کند اما فدراسیون فوتبال ایران ابتدا اسامی داوران مرد را در لیست خود آورده و در انتهای هر بخش هم اسامی داوران زن را اعلام کرده است.

گلاره ناظمی در پاسخ به این سوال که نظرتان در رابطه با لیست کمیته داوران به فیفا در سال ۲۰۲۱ چیست به مهر گفت:

با توجه به رزومه ای که بانوان داور چه در فوتبال و چه در فوتسال طی سالیان گذشته داشته‌اندُ فکر می کنم عملکرد و جایگاهشان در ایران و جهان را نشان داده اند و آنها رنکینگ واقعی خود را به اثبات رسانده اند. امیدوارم درسال آینده بر اساس قانون فیفا، لیست و رنکینگ واحد به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال شود.

ناظمی ادامه داد:

از سال ۲۰۲۰ فدراسیون جهانی فوتبال به کلیه فدراسیون‌ها ابلاغ کرد که لیست داوران خود را بر اساس رنکینگ فدراسیون به فیفا اعلام کنند اما سال گذشته طبق روال گذشته لیست را ارسال کرده‌اند و امسال نیز به همان گونه لیست به فیفا ارسال شد.

ناظمی تاکید کرد:

داوران بانو چه در فوتبال و چه در فوتسال همگی رزومه خوب و درخشانی ارائه داده‌اند و در هر جایگاهی که فدراسیون به ما اختصاص بدهد سعی می‌کنیم عملکرد خود را داشته باشیم. امیدوارم به سمتی حرکت کنیم که همان نگاهی که به مردان می‌شود به ما زنان نیز شود و برابری در بانوان و مردان شکل بگیرد.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! استوری سردار آزمون پس از بازی برابر سوریه؛ همان کری همیشگی گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! فلورنتینو پرز: باشگاه های دولتی امروزه پیشنهاد 200 میلیون یورویی را رد می کنند واکنش ریچارلیسون به تی شرت تمسخر آمیز هوادار آرژانتینی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داوران زن و مرد فدراسیون جهانی اسامی داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم