Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دپارتمان داوران می گوید هدف اصلی ما استفاده از تجربه پیشکسوتان داوری در بحث آموزش و استعدادیابی داوران است.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا سخندان، رئیس دپارتمان داوران درباره نشستی که پیشکسوتان داوری فوتسال داشت، گفت: این جلسه با حضور خداداد افشاریان، منوچهر نظری، صدرالدین موسوی، محمودرضا نصیرلو و جمشید لامعی در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد داوران را در 8 هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال را ارزیابی کردیم.

وی اضافه کرد: همچنین در خصوص جوانگرایی در بخش داوران فوتسال بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد از تجربیات داوران بین المللی در این مسیر کمک بگیریم. هدف اصلی دپارتمان داوری استفاده از تجربه پیشکسوتان داوری در بحث آموزش و استعدادیابی است.

رئیس دپارتمان داوران یادآور شد: به دنبال شایسته سالاری هستیم و داوران را براساس توانایی و عملکردشان در مسابقات لیگ چیدمان می کنیم و در کنار آن می‌خواهیم در داوری جوان‌گرایی کنیم، ولی این بدان‌معنا نیست که بر تعداد داوران لیگ‌هایمان بیفزاییم، بلکه ضمن حفظ داوران بین‌المللی، داوران جوان را هم وارد جرگه داوری لیگ‌های حرفه‌ای‌مان می‌کنیم. اگر شرایط مهیا شود قصد داریم تعداد داوران را به حد استاندارد برسانیم

سخندان در خصوص بحث آکادمی داوران خاطر نشان کرد: قصد داریم آکادمی داوران فوتبال را در ۵ یا ۶ منطقه کشور اجرا کنیم. در این دوره شرکت‌کنندگان زیر نظر مدرسان دانش‌افزایی داوری، آموزش‌های لازم را درباره آمادگی جسمانی، قوانین داوری و جای‌گیری صحیح می‌بینند. آنچه مسلم است روی داوران جوان سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه اخراج شد

انتهای پیام/

برچسب ها: داوران فوتسال فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال داوران فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید