Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت از اعضای شورای اسلامی و شهردار جیرفت خواست با کار جهادی فقط در خدمت مردم باشند و گفت: آحاد جامعه منتظر تحول در امور شهری با کار جهادی و مخلصانه هستند.

 حجت الاسلام"میثم تارم" صبح امروز ۲۶ آبان ماه در دیدار شورای اسلامی و شهردار جدید جیرفت اظهار کرد: رسیدگی به امور و مشکلات کارگران شهرداری باید جزو اولویت ها باشد زیرا آنچه برای مردم مهم است، اقدامات شهردار از لحظه معارفه به بعد است و آحاد جامعه منتظر تحول در امور شهری با کار جهادی و مخلصانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتباط شهردار با آحاد جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهردار بیش از دیگر مسوولان با مردم سر و کار دارد و باید وحدت‌گرایی را به عنوان یکی از مولفه های تقویت آرامش در جامعه و لازمه موفقیت شورا و شهرداری مد نظر قرار دهد.

امام جمعه جیرفت پشتیبانی یکپارچه شورا از شهردار منتخب را قابل تقدیر دانست و گفت: اتحاد و همدلی علی رغم نظرات متفاوت، بیانگر فرهیختگی، دلسوزی و تعهد این مجموعه برای توسعه شهر است و اتحاد ایجاد شده در شرایط کنونی شایسته تقدیر است.

و ی از شهردار جیرفت خواست اجرایی شدن مصوبات جلسات شورا را اولویت کار خود قرار بدهد و اظهار کرد: شهردار باید تمام همت خود را برای اجرای مصوبات شورای شهر به کار بگیرد.

"رضا سالاری" رییس شورای اسلامی  شهر جیرفت نیز در این دیدار گفت: شورای شهر با وحدت برای توسعه شهر گام بر می‌دارد و جلسات با حضور تمامی اعضا برگزار و  مصوبات قابل توجهی در راستای توسعه و تحول شهر داشته ایم.

به گزارش ایسنا، "محمود معناصری" شهردار جیرفت نیز کار بی منت و تلاش برای خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار قرار  مجموعه شهرداری عنوان کرد و افزود: مردم جیرفت سرنوشت شهر را به دست هفت نفر شورای اسلامی  سپرده اند و از این رو شهردار و شورای شهر تلاش بی وقفه برای توسعه شهر را وظیفه خود می دانند.

وی خطاب به مردم گفت: قول می‌دهم شهرداری را وارد هیچ گونه حاشیه‌ای نکنیم و تمام تلاش خود را حول محور وحدت متمرکز کنیم.

معناصری آغاز کار عمرانی را از گلزار شهدای شهر جیرفت اعلام کرد و افزود: تحول شهر در آینده ای نزدیک محسوس خواهد بود.

وی مهربانی با مردم، دوری از فساد و کار جهادی را سه مطالبه اصلی هر شورای شهر از شهردار منتخب دانست و گفت: تا لحظه ای که شهردار باشم با جدیت و انگیزه کار خواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جیرفت شوراي شهر شهرداری کار جهادی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است