Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت داوران بخش فیلم یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا،هیئت داوران بخش فیلم یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ معرفی شدند. در رشته‌های فیلم کوتاه داستانی، فیلم مستند، پویانمایی و تیزر و نماهنگ  رهبر قنبری، مهدی برجیان، امین اشرفی، سیدحامد محسن‌پور و انسیه شاه‌حسینی به داوری آثار ارسالی به یازدهمین دوره جشنواره پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در رشته فیلم کوتاه داستانی ۸۴ اثر در بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و ۲۲۳۳ اثر در بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت، در رشته مستند، ۲۹ اثر در بخش آزاد و ۷۵۹ اثر در بخش بین‌الملل، در رشته پویانمایی ۵۱ اثر در بخش آزاد و ۵۰۰ اثر در بخش بین‌الملل و در رشته تیزر و نماهنگ ۷۷ اثر در بخش آزاد جشنواره به رقابت پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره سیمرغ دانشگاههای علوم پزشکی فرهنگ سلامت هیات داوران اثر در بخش آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین

درحالیکه جنبش دانشجویی آغاز شده از دانشگاه‌های آمریکا به مراکز آموشی فرانسه راه پیدا کرده است، خشونت پلیس ایالات متحده در برخورد با معترضان نیز به نیروهای امنیتی پاریس سرایت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، امروز دوشنبه دانشجویان دانشگاه سوربون فرانسه در تلاش بودند تا چادرهای اعتراض به همان شیوه دانشجویان در آمریکا برپا کنند که با سرکوب و خشونت پلیس مواجه شدند.

 

.

 

چد نفر از دانشجویان فریاد «فلسطین پاینده باد» سر می‌دادند و یک پرچم بزرگ را در دست داشتند. آنها سپس یک تحصن در مقابل ورودی این موسسه آموزش انجام دادند.

سازمان دهندگان این اعتراض‌ها همچنین نسبت به خشونت پلیس فرانسع اعتراض داشتند.

خیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران