Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تبریز گزارش صد روزه شورا را از تصویب تشکیل "سازمان سرمایه گذاری" تا جلوگیری از گران اداره شدن تبریز به جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز ارائه کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با برگزاری نشست مطالبه گری، میزبان 9 نفر از اعضای شورای شهر تبریز بود تا گزارش عملکرد صد روزه اعضای شورای شهر در این نشست ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که در دو بخش برگزار شد، در بخش نخست، آقایان غلامرضا احمدی، احد صادقی، یاسین بجانی و روح‌الله دهقان نژاد و در بخش دوم، حکیمه غفوری، فریدون بابایی، علی نوای باغبان، سیدکاظم زعفرانچی و روح‌الله رشیدی اعضای هیئت رئیسه شورای شهر و روسای کمیسیون های تخصصی شورای ششم تبریز بودند که به بیان گزارش عملکرد صد روزه خود پرداختند.

گزارش اعضای شورای شهر تبریز به دانشجویان؛ از تشکیل "سازمان سرمایه‌گذاری" تا از اداره گران شهرتوسعه گردشگری با هوشمندسازی مقاصد / شورای شهر پنجم گردشگری مجازی تهران را به بن‌بست کشاندرای مثبت اعضای شورای شهر به تاسیس سازمان گردشگری و امور زیارتی شهرداری شیراز

انتهای پیام/111/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی اعضای شورای شهر شورای شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود، اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در کنشگری خود در پیام‌رسان ایتا نوشت:

"سال ۸۸ در دانشگاه علی‌رغم همه ساختارشکنی‌ها و دیکتاتوری تمامیت‌خواهان علیه بالاترین مشارکت سیاسی مردم اما نه درخواستی بود و نه ما به عنوان فعال دانشجویی موافق حضور نظامی و انتظامی در دانشگاه بودیم.

این اتفاق هرگز رقم نخورد، اما امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود.

تجمع ممنوع است

حمایت جرم‌انگاری می‌شود

تیک تاک فیلتر می‌شود

استاد و دانشجو بازداشت می‌شوند

اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

روشنفکران، بازیگران، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای ایران قرار نیست امروز به رسم ادب پاسخ همدردی و مداخله آنجلینا جولیا در حوادث ایران را بدهند؟

واقعاً این سکوت معنادار و ندیدن این همه تناقض، مضحک نیست؟

کد خبر 748390

دیگر خبرها

  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی