Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال رستمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان لیگ منطقه‌ای غرب کشور شد؛ این مسابقات گرامیداشت یادواره شهدای ورزشکار و سه هزار شهید استان ایلام است که با حضور استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات ۱۵۶ کشتی گیر از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه تا ساعت ۱۹ در سالن قلاویزان شهر ایلام به رقابت می‌پردازند.

سرپرست هیات کشتی ایلام با بیان اینکه در این مسابقات از هر استان ۶ تیم فرنگی کار و ۶ تیم آزاد حضور دارند تصریح کرد: داور‌های مطرح کشوری نیز این رقابت‌ها را داوری می‌کنند.

وی یادآور شد: کشتی گیران فرنگی کار ایلامی مدعی این مسابقات هستند و تاکنون موفق به شکست حریفان خود در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان شده‌اند و امیدواریم در این رقابت‌ها نیز مانند گذشته سکو‌های قهرمانی را از آن خود کنند.

رستمی یادآور شد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت ابتدا در استان همدان سپس لرستان برگزار شده‌اند و هم اکنون نیز ایلام میزبان این رقابت‌هاست و پس از آن در استان‌های کرمانشاه، مرکزی و کردستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ استان ایلام دارای یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته کشتی است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام کشتی آزاد کشتی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این اردو ۵۰ بسکتبالیست منتخب از استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان