Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:59:55 GMT

حملات گسترده جنگنده های سعودی به «صعده» و «صنعاء» یمن

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۸۶۴۱

حملات گسترده جنگنده های سعودی به «صعده» و «صنعاء» یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله تجاوزات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد. سعودی‌ها امروز چهارشنبه نیز مناطق مسکونی در نقاط مختلف یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های عربستان سعودی مناطق مسکونی در استان صنعاء را بمباران کردند. این درحالی است که در صعده نیز حملات مشابهی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع یمنی اعلام کردند که منطقه «الرقو» واقع در صعده هدف بیشترین حملات توسط جنگنده‌های سعودی قرار گرفتند. در بسیاری از این حملات، مناطق مسکونی توسط جنگنده‌های سعودی بمباران شدند.

این درحالی است که پیشتر منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۱ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کرده است. نقض آتش بس الحدیده در حالی است که سازمان ملل نسبت به این مسأله سکوت پیشه کرده است.

کد خبر 5353925 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن صنعاء عربستان سعودی استان صعده ایالات متحده امریکا عراق روسیه رژیم صهیونیستی بلاروس ایران فلسطین ترکیه عربستان سعودی سوریه اتحادیه اروپا افغانستان ولادیمیر پوتین امارات متحده عربی جنگنده های سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس

شتاب این خودرو ۱.۹۱ثانیه از صفر به ۱۰۰کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX ۱ با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE 181 را در نمایشگاه اتومبیل پکن 2024 میلادی معرفی کرد. 

شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. 

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

این خودرو که به یک شیشه بزرگ و یکپارچه در قسمت جلو مجهز شده، از چهار موتور برقی سود می‌برد. 

 برند ام‌جی با معرفی یک خودروی مفهومی برقی، با دست پر به نمایشگاه پکن آمده و از موتوربرقی، شاسی مونوکوک، طراحی شبیه خودروهای گرن‌توریسمو و ظرفیت یک سرنشین سود می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی
  • مانور ترسناک جنگنده سوخو بیخگوش پهپاد کوچولو | فیلم
  • ببینید | لحظه ترسناک نزدیکی برخورد یک جنگنده سوخو 25 روسیه به یک پهپاد!
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶