Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@03:20:45 GMT

توقف‌ناپذیر چون امیری؛ درخشش در ۳۳ سالگی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۹۲۷۶

ستاره تیم ملی فوتبال ایران باز هم درخشان ظاهر شد و در سن ۳۳ سالگی، خود را در سطح بالایی نشان داد.

خبرگزاری میزان - در شبی که تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی کاملاً برتر، موفق شد حریفش سوریه را ۳ بر صفر شکست دهد، یک بازیکن ستاره بی، چون و چرای میدان بود و با درخشش خیره کننده خود ایران را به ۳ امتیاز مهم دیگر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری مهاجم و هافبک ۳۳ ساله باشگاه پرسپولیس که در دوران بازیگری خود همواره با سبک زندگی حرفه‌ای و رعایت اصول و استاندارد‌های فوتبال سال‌ها در سطح بالایی بازی کرده است، نقش اول پیروزی یوز‌ها مقابل سوریه را ایفا کرد.

وحید ابتدا در دقیقه ۳۳ با یک پاس عمقی بلند و دقیق سردار آزمون را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سوریه قرارداد که آزمون قدر موقعیت را دانست و ایران را یک بر صفر پیش انداخت. نفوذ امیری در دقیقه ۴۰ بازی و ارسال او در محوطه جریمه سوریه، با برخورد به دست عمر سوما مهاجم نام آشنای تیم ملی سوریه، سبب شد تا داور چینی پس از لحظاتی و با بررسی کمک داور ویدیویی یک پنالتی به سود ایران اعلام کند. احسان حاج صفی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و با تمرکز بالا ایران را به گل دوم رساند.

ستاره تیم ملی در بازی پیشین مقابل لبنان هم با تلاش و درخشش قابل توجه خود باعث شد بازی یک بر صفر باخته را در دقایق پایانی با پیروزی ۲ بر یک به پایان ببریم. امیری روی هر ۲ گل ایران به لبنان تاثیر غیرقابل انکاری داشت و هر دو گل را شخصاً پایه‌گذاری کرد. چنین عملکرد درخشانی در ۳۳ سالگی و در دقایق پایانی یک مسابقه فوتبال، نشان از اوج آمادگی و حرفه‌ای بودن یک بازیکن دارد.

وحید امیری در بازی‌های باشگاهی برای پرسپولیس هم مهره‌ای کم نظیر و بسیار کارآمد نشان داده است. در سال‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس از او در پست‌های مختلف بازی گرفته‌اند و امیری چه در پست وینگر چپ، چه مدافع چپ و چه هافبک قابلیت‌های بالای خود را نشان داده است.

بیشتر بخوانید: چه تیم‌هایی صعودشان به جام جهانی قطر قطعی شده

انتهای پیام/

برچسب ها: وحید امیری تیم ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران وحید امیری تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان