Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:19:09 GMT

حادثه در لوله تزریق گاز مارون/ خط ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۹۳۲۹

حادثه در لوله تزریق گاز مارون/ خط ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: خط ۱۶ اینچ خروجی ایستگاه تزریق گاز مارون که چهارشنبه ۲۶ آبان ساعت ۷:۱۵ دچار نشت جزئی و آتش سوزی شده بود، بلافاصله توسط کارگروه ایمنی و عملیاتی شرکت ایمن سازی شد.خط ۱۶ اینچ تزریق گاز مارون ایمن سازی شد

حمید کاویان افزود: بر اساس ارزیابی کارشناسان، این حادثه در پی خوردگی و نشت جزئی خط مذکور در مکانی خارج از محدوده‌ی شهری و روستایی منطقه روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیان ادامه داد: این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و هیچ گونه آسیبی نیز به روستاهای اطراف و تاسیسات فرایندی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون وارد نشده است.

کد خبر 5354035

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انفجار گاز خط لوله گاز زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف واکسن کرونا عکس استانها گرگان کتاب و کتابخوانی شیوع کرونا اردبیل گاز مارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور