Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@01:18:09 GMT

محمد کاسبی امروز از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۹۳۴۷

محمود کاسبی گفت: برادرم محمد کاسبی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری نبود بلکه بر اثر عارضه قلبی و ریوی ناشی از کرونا که چند ماه گذشته به آن مبتلا شده بود در بیمارستان بستری و تحت جراحی و مداوا قرار گرفت.

محمود کاسبی برادر محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان گفت: برادرم محمد کاسبی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری نبود بلکه بر اثر عارضه قلبی و ریوی ناشی از کرونا که چند ماه گذشته به آن مبتلا شده بود در بیمارستان بستری و تحت جراحی و مداوا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از تلویزیون اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا افزود: محمد کاسبی بعد از پایان کار تولید یک سریال تلویزیونی در سال گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد که پس از مراقبت‌های مورد نیاز مداوا شد اما بعد از مدتی متاسفانه به لحاظ قلبی و ریوی دچار عارضه گشت و همین اختلال در قلب و ریه سبب شد او در فروردین سال جاری دچار خونریزی معده شود و همچنین در کنار این بیماری محمد کاسبی از ناحیه کمر و مهره‌های کمر نیز دچار مشکل شد و خرداد ۱۴۰۰ مجبور به عمل جراحی شد.

محمودکاسبی خاطرنشان کرد: مدتی پیش بیماری قلبی و عارضه ریوی محمد کاسبی شکل حادی به خود گرفت به گونه‌ای که مجبور به بستری و جراحی قلب در بیمارستان شد و باید بگویم موفقیت آمیز بودن این جراحی معجزه‌ای بود که صورت گرفت چرا که محمد عمل بسیار سختی را پیش رو داشت و حدود ۱۰ روز در بیمارستان شهید لواسانی تحت مراقبت قرار گرفت و هم اکنون پس از گذشت چند روز وی امروز ازبیمارستان مرخص شد.

لازم به ذکر است؛ محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما وتلویزیون که با بازی در سریال خوش رکاب توانست محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورد مدتی بود به دلیل عارضه قلبی و جراحی قلب در بیمارستان تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفت که با گذشت چند روز وی امروز از بیمارستان مرخص شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون محمد کاسبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تلویزیون محمد کاسبی بیمارستان بستری محمد کاسبی قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • سندرم ناخن زرد چیست؟
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟