Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا افزود: همانگونه که در طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا محدودیت هایی برای کارمندان واکسن گریز شامل اخطار، غیبت، کسر حقوق و معرفی به تخلفات اداری و برای صنوف اخطار، مسدود سازی دستگاه «پوز» و پلمب پیش بینی شده برای دیگر افراد نیز باید محدودیت هایی در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای تشویق و ترغیب افراد به سمت تزریق واکسن کرونا یکی از پیشنهادها پیش بینی برخی محدویت ها از جمله ارائه نکردن خدمات جدید از سوی دولت به این طیف از افراد است.

استاندار همدان اظهار داشت: سهم روستائیان از تزریق واکسن کرونا به نسبت جامعه شهری کمتر است که در این باره فرمانداران و افراد ذی نفوذ از جمله روحانیان و تریبون داران باید با حضور در بین ساکنان روستا نسبت اقناع سازی آنها اقدام کنند.

قاسمی فرزاد گفت: امروز مهمترین مساله کشور حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا است بنابراین باید ستادهای کرونایی شهرستانی با محوریت فرمانداران موضوع پیشگیری و مقابله با کرونا را با قدرت و قوت اجرایی کنند.

وی افزود: طبق تاکید رییس جمهوری باید واکسیناسیون فراگیر دنبال شود که در این راستا فرمانداران باید با بهره گیری از ابزارهای ترغیبی و تشویقی برای سوق دادن مردم به سمت تزریق واکسن استفاده کنند.

استاندار همدان خواستار نظارت فرمانداران بر حُسن اجرای طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا شد و اضافه کرد: این طرح جدید نفی کننده طرح های قبلی در دست اجرا نیست بلکه همه طرح ها در مسیر هوشمند سازی مقابله با کووید ۱۹ ترسیم شده است.

قاسمی فرزاد گفت: یکی از مشکلات کنونی به ویژه با فروکش کردن آمار مبتلایان به کرونا در استان، عادی انگاری این ویروس و برگزاری مهمانی و مراسم های جشن و ترحیم و دورهمی های خانوادگی است.

وی خواستار برخورد جدی با برگزار کنندگان مراسم و ایجاد زمینه تجمع شد و افزود: عادی شدن برگزاری مجالس و رعایت نکردن فاصله فیزیکی و نزدن ماسک سبب بازگشت وضعیت کرونایی استان به رنگ قرمز و شکل گیری موج های جدید کرونایی می شود.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان گفت: تا جامعه از نظر واکسیناسیون به ایمنی مطلوب دست نیافته است باید همه محدودیت ها با جدیت اجرایی شود چرا که در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میر کاهش و استان به سمت آبی شدن سوق می یابد.

هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان شهرستان های «نهاوند و کبودراهنگ» نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها استان همدان ویروس کرونا استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان ویروس کرونا استانداری همدان استان همدان ویروس کرونا استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد محدودیت های کرونا قاسمی فرزاد محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد