Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن آل‌بویه با اعلام این خبر افزود: فن بازار منطقه‌ای استان سمنان ۷۳ مورد قرارداد بازاریابی و فروش را از ابتدای فعالیت تاکنون منعقد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان، ۱۶ فقره قرارداد با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به هفت ماه سال ۱۴۰۰ بوده است.

آل‌بویه با اشاره به ثبت ۸۴ واحد صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان، افزود: ۵۲ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی استان در این مدت رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌بویه تصریح کرد: ۱۴۳ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور در سایت  http://semnan.techmart.ir  به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی است و سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی می‌باشد.

فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات تکنولوژی است، در بازار فناوری نیز فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» را دارد که به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی نیز می‌پردازند. 

46

کد خبر 1573907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان فن بازار منطقه ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد